  • 1. Data: 2010-05-23 23:22:44
    Temat: Bateria kuchenna do ogrzewacza przepływowego
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Witam!

    Chciałem zapunktować u teściowej, bo kran stary i cieknie, ale jak
    zobaczyłem trzy wężyki wychodzące z tej baterii do ogrzewacza przepływowego
    to rozmiękłem.

    Czego ja mam szanowni grupowicze szukać? I dlaczego trzy wężyki? :)

    Tak to jest jak ciepła woda leci z rury w ścianie.

    pozdrawiam

    dziobak

  • 2. Data: 2010-05-25 09:01:09
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czego ja mam szanowni grupowicze szukać? I dlaczego trzy wężyki? :)
    >
    > Tak to jest jak ciepła woda leci z rury w ścianie.

    Baterie przepływowe zazwyczaj mocowane są na rurze z zimną wodą i odchodzą
    od nich 2 węzyki do ogrzewacza - jednym jest dostarczana do ogrzewacza woda
    zimna, drugim odbierana ciepła - służą one do zapewnienia ciepłaj wody w
    kranie. Zimna leci bezpośrednio z rury. zapewne u ciebie zamiast montażu na
    rurze zimna woda jest dostarczana trzecim węzykiem.

    MaW