  • 1. Data: 2011-06-25 13:38:03
    Temat: Betoniarka za 700 zł
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Co myślicie o takiej betoniarce?
    http://allegro.pl/betoniarka-capral-140l-zeliwny-wie
    niec-hit-i1669491980.html

    Czasami mam potrzebę zrobić trochę betonu, a mieszanie łopatą w taczce
    mnie doprowadza rozpaczy. Będę teraz budował grilla, mam też parę
    słupków do zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych
    700 zł na taką betoniarkę. Warto?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-25 14:35:05
    Temat: Re: Betoniarka za 700 zł
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > do zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych 700 zł na

    Ja kupiłem i to nawet wieniec okazał się plastikowy.
    (Ale 100 tańsza była)
    Ale podobnie użytkuję jak Kolega zamierza i jestem
    zadowolony. Po dwóch latach jest "nufka prawie".

    W sumie to kupiłem ją gdy poprzedni właściciel domu
    zabrał swoją, która stała po budowie. Jakoś po roku
    mu się żal jej zrobiło, hitrusowi... A mnie z kolei żal
    się zrobiło, że właśnie na takie drobne sprawy pozostanie
    mi motyczką w taczce mieszać.

    Ja radzę wziąć, fajnie mieć trochę narzędzi :) a nic
    poważniejszego raczej nie ma sensu kupować "na hobby".

    --
    Yozwig

  • 3. Data: 2011-06-25 18:04:30
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jacek" <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych 700 zł na taką

    Jeśli lubisz się bawić w mieszanie zaprawy to tak. Ja mam jeszcze betoniarkę 250
    na podjeździe. Ciężka jak diabli, a jak mma pomieszać taczkę zaprawy to jej w
    ogóle nie uruchamiam. Na razie jej nie sprzedaję, bo wykorzystam do mieszania
    suchego betonu podczas robienia kostki, ale potem nie zamierzam jej więcej
    używać. Poza tym trzeba mieć też miejsce na piasek, a betoniarka powinna stać
    tuż przy nim. Moim zdaniem pod koniec budowy lepiej używać gotowych mieszanek w
    woreczkach.
    Poza tym, mieszalnik do pasz będzie chyba tańszy od betoniarki. ;)

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-06-26 09:13:16
    Od: ZS <a...@w...pl>

> [...]
    > mnie doprowadza rozpaczy. Będę teraz budował grilla, mam też parę
    > słupków do zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych

    Ja proponuje mieszadło dużo tańsze, mało miejsca zajmuje. Do tego mam
    50L kasterke i mieszam co mi trzeba, od kleju do płytek po zaprawę. Choć
    jak dużo słupków i jeszcze tynki to może się przydać, tylko potem
    miejsca dużo zajmu.

  • 5. Data: 2011-06-26 15:23:17
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > do zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych 700 zł na

    Moim zdaniem nie warto. Lepiej kupić duży kalfas i dwuosiowe mieszadło.
    Załatwisz tym wszystko co betoniarką z wyjątkiem mieszania betonu stropowego
    z zawartością kamienia i do ewentualnego zalewania będziesz musiał mieć
    drugą osobę lub zalewać wiadrem. Musisz przekalkulować jak często będziesz
    potrzebował tej betoniarki i czy masz miejsce na jej przechowywanie. Kupiłem
    kiedys małą betoniarkę z myślą o fundamentowaniu szlabanów w systemach
    kontroli dostępu. Dwa lata stała nigdy nie użyta i w końcu ją sprzedałem.
    Przegrała z mieszadłem.
    --
    Jackare