  • 1. Data: 2010-11-07 10:47:26
    Temat: Bloczki fundamentowe nie trzymają wysokości
    Od: "unet" <t...@g...pl>

    Witajcie,

    przywieźli bloczki betonowe B15 14/25/38, na paletach w warstwach wszystkie są
    jednakowo wysokie (ułożone na płasko, tak jak na ławy).

    Jednak już pomiędzy warstwami widać gołym okiem różnice w wysokości.
    Po zmierzeniu losowych bloków z różnych warstw wysokość waha się od 13,5 do
    14,5 cm.

    Nie jest to żaden drugi gatunek, produkcja u większego lokalnego renomowanego
    producenta, cena 3zł za sztukę i to jeszcze po ostrych negocjacjach.

    Jak było u Was ? Wiem, że murarze "wyjdą" zaprawą ale nie tego oczekiwałem po
    tej cenie. Świadomie nie kupowałem bloczków po 2,2zl.
    Czy może PN-ISO-XXXX dopuszcza taką rozbieżność i jest wszystko ok, nie ma co
    się skarżyć u producenta ?

  • 2. Data: 2010-11-07 10:50:49
    Temat: Re: Bloczki fundamentowe nie trzymają wysokości
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ja płaciłem po 2,8 odchyłka w pione max 2mm w poziomie 5mm, myślę żenic nie
    da rozmowa z dostawcą

    Adi

  • 3. Data: 2010-11-07 14:44:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    unet napisał(a):
    [...]
> [...]
    > 14,5 cm. [...]
    > Czy może PN-ISO-XXXX dopuszcza taką rozbieżność i jest wszystko ok, nie ma co

    Norma jakosciowa ISO nie ma nic do tolerancji gabarytow bloczka - Mozesz
    produkowac najgorszy badziew i byc w zgodnie z ta norma. Byle bys byl
    zgodny ze swoimi zalozeniami :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 4. Data: 2010-11-07 18:33:55
    Od: "unet" <t...@g...pl>

    Ilustracja do tematu:

    http://img227.imageshack.us/img227/1394/img201011071
    24617.jpg

  • 5. Data: 2010-11-07 18:51:51
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "unet" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ilustracja do tematu:
    >
    > http://img227.imageshack.us/img227/1394/img201011071
    24617.jpg

    to sie nazywa niezgodnosc towaru z umową i moze być podstawą do zwrotu. Tyle
    ze pewnie koszty transportu spadną na ciebie - mozna sie szarpac ale murarze
    sobie raczej poradzą.

    b.

  • 6. Data: 2010-11-07 19:37:37
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > to sie nazywa niezgodnosc towaru z umową i moze być podstawą do zwrotu.
    > Tyle ze pewnie koszty transportu spadną na ciebie - mozna sie szarpac ale
    > murarze sobie raczej poradzą.

    Posortować je

  • 7. Data: 2010-11-11 22:06:20
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > przywieźli bloczki betonowe B15 14/25/38, na paletach w warstwach
    wszystkie są
    > jednakowo wysokie (ułożone na płasko, tak jak na ławy).

    Te bloczki nazywaja sie M6, ale rozumiemy, o co chodzi :)

    Ja z innej beczki: patrząc na zdjęcia - jestes pewien, ze lawe posadowiles
    w gruncie rodzimym ? Cos mi to na humus wyglada...

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 8. Data: 2010-11-12 06:23:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja z innej beczki: patrząc na zdjęcia - jestes pewien, ze lawe posadowiles
    > w gruncie rodzimym ? Cos mi to na humus wyglada...

    Widać góre ławy, skad wiesz co jest pod spodem?

    b.