  • Data: 2012-03-27 15:35:33
    Temat: Blok i przymarzanie ściany=grzyb?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o nowe mieszkanie (6 letni blok TBS), w którym pojawił się grzybek.
    Mieszkanie na ostatnim piętrze pojawił się grzyb przy suficie w narożniku.
    Według mnie przymarza, prawdopodobnie klasyczny błąd ocieplenia szczytowych
    ścian, po kontroli
    pracowników spółdzielni, stwierdzili ze zamykana jest wentylacja i
    mieszkanie
    jest źle wietrzone.

    Pożyczałem znajomej pirometr której problem dotyczy, ewidentnie jest to
    najchłodniejsza ściana w miejscu grzybka.
    Szkoda, że mrozów nie ma teraz ostrych, to nie widać różnicy temp dużej, ale
    jednak to miejsce jest najchłodniejsze z wszystkich ścian w domu.

    Czy komuś udało się coś zrobić w takiej sytuacji? wywalczyć coś z
    spółdzielnią?
    Według mnie jest to ewidentna fuszerka.

    Jakis czasu temu wynajmowałem mieszkanie, i również w kuchni był wielki
    grzyb,
    ale tam spółdzielnia oficjalnie się przyznawała, ze trzeba kredyt i ocieplić
    budynek
    i podnieść czynsz na co się nie zgadzali mieszkańcy.

    pozdrawiam
    AT