  • 11. Data: 2009-10-30 10:19:53
    Temat: Re: Bloto jak...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Paź, 08:14, Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>
    wrote:

    > A potem na "narmalne" budowy nie są w stanei choera dowieźć materiału

    To nie byly ciezarowy z zadnej hurtowni etc -> wozili mi ziemie z
    pobliskiej budowy dosc duzego biurowca ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2009-10-30 10:21:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Paź, 10:56, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Jak teren po-rolniczy, to bez 4x4 (podobne lepsze od innych rozwiązań)
    > nie powinni wjeżdżać.
    > + uwagi o drodze powyżej.

    Akurat zakopywali sie glownie na dzialce u sasiada - chcieli sobie
    tamtedy nawracac ;) Zostawili po sobie niezly sajgon - ale oczywiscie
    wszystko pozniej po nich posprzatalem i sasiad nie mial pretensji bo
    jego dzialka lezy poki co odlogiem i nic z nia nie robi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-10-30 12:49:22
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:hcbfgb$nbm$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>
    > Po "sobie" trzeba naprawić.

    Zgadzam się całkowicie. Planuje kupić troche tłucznia i tam wysypać, ale nie
    teraz. Pewnie dopiero na wiosne, jak już wszytskie ciężkie transporty będę
    miał za sobą. No chyba że osobowe zaczną mieć kłopot to wtedy interwencyjnie
    zrobię to wcześniej, a potem poprawię
    A póki co daję radę bez problemu osobówym

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 14. Data: 2009-10-30 16:34:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > Tam gdzie musiały dojeżdżać auta, było wykorytować
    > i wysypać tłuczniem - była by podbudowa pod drogę
    > i przy okazji ubita.

    No właśnie tu za bardzo nie przewiduję drogi, a poza tym... przed domem
    do drogi i tak będę musiał jeszcze rozkopać, bo przyłącz wok-kan trzeba
    zrobić, ale to na wiosnę, zatem utwardzanie teraz byłoby bez sensu...

    > U mnie tam gdzie nie miało byc drogi, leżał sobie rządek
    > palet jednorazowych po pustakach i innych ;-)

    no tak też zrobiliśmy :-) Chłopaki teraz posuwają po paletach :-), ale
    to dobre tam, gdzie się taczką nie jeździ :-)

    pozdr.
    robercik-us