  • 1. Data: 2009-04-30 10:47:52
    Temat: Boisko przydomowe
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    Męczy mnie sprawa kopania piłki z młodzieżą domową i wymyśliłem nieduże
    boisko koło domu. Mam już rozpracowane wszystko oprócz nawierzchni,
    myślałem o poliuretanie z granulatem gumowym (taki niby tartan) jednak
    okazuje się że rynek nadmiernie rozpieścił wykonawców i albo nie biorą
    zleceń poniżej 1mln zł albo olewają temat całkowicie. W kilku
    przypadkach udało mi się uzyskać cenę ale ze względu na mały rozmiar
    obowiązuje druga taryfa... Może ktoś zna pana Kazia albo ma szwagra
    który chciałby się sprawdzić i przytulić bilety NBP na wakacje?
    Lokalizacja - okolica Powsina k/Warszawy
    grześ w.

  • 2. Data: 2009-04-30 11:09:20
    Temat: Re: Boisko przydomowe
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > myślałem o poliuretanie z granulatem gumowym (taki niby tartan) jednak

    Za moich czasów grało się na trawie i też było OK.

  • 3. Data: 2009-04-30 11:18:47
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    Agent 0700 pisze:

    > Za moich czasów grało się na trawie i też było OK.

    Za moich też, ale trawa była tylko na obrzeżach a na środku stały
    kałuże. Poza tym na trawie tylko w nogę w miarę dobrze pograsz, ja mam w
    planach jeszcze kosz i siatkówkę. Miałem w tym miejscu trawę ale zamiast
    grać pieprzyłem się z koszeniem i podlewaniem żeby rosła i nie była
    wydeptana w newralgicznych miejscach. Trawy mam zresztą dookoła sporo
    (nie do palenia)
    grześ w.

  • 4. Data: 2009-04-30 13:04:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz W." <g...@w...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzić i przytulić bilety NBP na wakacje?
    > Lokalizacja - okolica Powsina k/Warszawy

    A od kiedy to istnieje miejscowość Powsin? To już dawno jest Wilanów.

  • 5. Data: 2009-04-30 13:49:53
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    Boombastic pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz W." <g...@w...ru> napisał w wiadomości
    >
    > A od kiedy to istnieje miejscowość Powsin? To już dawno jest Wilanów.
    zajebiście cenna rada, bardzo dziękuję.
    grześ w.

  • 6. Data: 2009-04-30 15:19:25
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > zajebiście cenna rada, bardzo dziękuję.

    Jak chcesz cenną radę to najpierw sprawdź w miejscowym planie
    zagospodarowania czy mozesz wybudowac takie boisko, bo cos mi sie wydaje, że
    mogą być spore kłopoty z powierzchnią biologicznie czynną.

  • 7. Data: 2009-04-30 18:54:29
    Od: "GS" <g...@g...com>

    > A od kiedy to istnieje miejscowość Powsin? To już dawno jest Wilanów.

    A miejscowość Wilanów istnieje?
    Powsin to część Warszawy ;-)
    ale do tematu
    do tamex.com.pl uderzałeś?

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2009-04-30 20:55:51
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    Boombastic pisze:

    > Jak chcesz cenną radę to najpierw sprawdź w miejscowym planie
    > zagospodarowania czy mozesz wybudowac takie boisko, bo cos mi sie
    > wydaje, że mogą być spore kłopoty z powierzchnią biologicznie czynną.

    Bardzo Ci dziękuję za troskę, dodam jeszcze że biorę też pod uwagę
    alergię na drobinki gumy i możliwość skręcenia nogi w kostce a także
    wpływ zwiększonego promieniowania kosmicznego. Jeżeli Twój ekspercki
    umysł podpowiada Ci jeszcze inne cenne rady nie związane z treścią
    pytania to podziel się nimi z kimś innym.
    grześ w.

  • 9. Data: 2009-04-30 21:00:44
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    GS pisze:

    > A miejscowość Wilanów istnieje?
    > Powsin to część Warszawy ;-)
    > ale do tematu
    > do tamex.com.pl uderzałeś?
    to jedna z firm >mln, generalnie większość firm warszawskich i poza mam
    przepytanych, problem w tym że materiał kosztuje 30-50zł za m2 a
    wykonawca chce za robotę 100-150zł za m2, robota jest praktycznie
    ręczna, niewiele się zużywa materiałów i nie mam pojęcia dlaczego
    dniówka musi wynieść 2-3tys na twarz?
    grześ w.

  • 10. Data: 2009-05-01 05:35:34
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Grzegorz W. pisze:

> [...]
    > wykonawca chce za robotę 100-150zł za m2, robota jest praktycznie
    > ręczna, niewiele się zużywa materiałów i nie mam pojęcia dlaczego

    To kup materiał i zrób sobie sam. No chyba, że korona z głowy spadnie..

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...