  • 1. Data: 2009-04-30 07:10:15
    Temat: Obicia na kanty w zółto-czarne pasy
    Od: "banan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Widziałem swego czasu w jednym budynku rewelacyjne rozwiązany problem niskiego
    stropu - otóż założony było na niego takie obicie (na kant), z materiału
    zbliżonego do zwykłego, gładkiego fotela - w zółto-czarne pasy ostrzegawcze,
    amortyzujące przypadkowe uderzenia. Obecnie mam podobny problem, wejście do
    kilku pomieszczeń o bardzo niskim suficie i chciałbym zabezpieczyć je w podobny
    sposób. Czy ktoś może się spotkał z czymś takim? Nie mogę nic znaleźć na
    internecie, najprawdopodobniej brakuje słów kluczowych po prostu...

    z góry dziękuję za pomoc!
    banan

  • 2. Data: 2009-05-03 04:35:25
    Temat: Re: Obicia na kanty w zółto-czarne pasy
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja myślę, że wystarczy udać się do pierwszego z brzegu tapicera.