  • 1. Data: 2009-07-21 03:58:43
    Temat: Brama przesuwana ?????
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam

    Planuję wykonać we własnym zakresie bramę przesuwaną
    wymiar w świetle 4m x 1,4m .
    Widzę na Allegro kilka różnych modeli wózków
    możecie koledzy doradzić które z nich są warte uwagi a które mijać
    szerokim łukiem ?????
    za wszystkie inne sugestie i doświadczenia z tego tematu również będę
    zobowiązany.

    pozdrawiam
    Mayky

  • 2. Data: 2009-07-21 21:30:04
    Temat: Re: Brama przesuwana ?????
    Od: "zetka" <z...@p...onet.pl>

    witaj,
    ja mam takie z łożyskami zabudowanymi z możliwością regulacji na samym wózku
    ok 3 cm
    Jest OK

    pzdr JW24

  • 3. Data: 2009-07-22 03:51:23
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    zetka pisze:
    > witaj,
    > ja mam takie z łożyskami zabudowanymi z możliwością regulacji na samym wózku
    > ok 3 cm
    Tak one maja wszystkie regulacje podstawy - bo o tej mowimy -
    pytam czy lepsze sa te z rolkami teflonowymi czy jednak cale stalowe

    Jaką dużą masz bramę ???
    Robiłeś sam czy gotowiec ???

    pozdrawiam
    Mayky