  • 111. Data: 2016-09-15 17:33:57
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 15:19:42 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Liściasty, masz te zdjęcia z wewnątrz ?

    Nie ma mnie na budowie. Zamiast zdjęć narysowałem w paincie,
    wartość naukowa taka sam :>

    L.

  • 112. Data: 2016-09-15 18:14:21
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 15.09.2016 17:32, Lisciasty wrote:

    > Powiedzmy, że dostałem to w prezencie.

    W prezencie czy nie to nie powód żeby puścić takie fuszerki. Szkoda
    pieniędzy własnych tak samo jak cudzych jak się na to patrzy.

  • 113. Data: 2016-09-15 18:25:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 18:14:24 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > W prezencie czy nie to nie powód żeby puścić takie fuszerki. Szkoda
    > pieniędzy własnych tak samo jak cudzych jak się na to patrzy.

    Ale roztrząsanie tego teraz ma mały sens tak?
    A przynajmniej nie w takiej formie.

    L.

  • 114. Data: 2016-09-15 18:30:02
    Od: quent <x...@x...com>

    > Nie, to Ty ciągle atakujesz, a ja piszę o tym co mam. Nie widzę tu sprzeczki.

    Dobrze, że atakuje - taki jest KIKI
    Ja ci napiszę, że mi się wydaje.
    Budyń, że tak mu wychodzi z obliczeń.
    I tak ma być ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 115. Data: 2016-09-15 18:40:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2016 18:30:02 +0200, quent

    > Dobrze, że atakuje - taki jest KIKI

    Ja tego nie kapuję -- podnieca się jakby to jego było. ;P

    Ale faktycznie, jak patrzę po fotkach Liściastego, to marnie to wygląda. :(

    Od trzech lat jak się "doktoryzuję" przygotowując do budowy o takich
    akcjach (typu styro na placki i szpara na palec, więźba z desek w
    "kratownicę") tylko słyszałem, ale u nikogo jeszcze nie widziałem (a
    dzienników wszelkiej maści zwiedziłem chyba z setkę).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2016-09-15 18:45:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 18:30:04 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Dobrze, że atakuje - taki jest KIKI
    > Ja ci napiszę, że mi się wydaje.
    > Budyń, że tak mu wychodzi z obliczeń.
    > I tak ma być ;-)

    Nie mówię że to źle, ale nie w tej formie. Pisałem wielokrotnie
    że pewne rzeczy są po mojemu, a na inne miałem mały wpływ.
    Przyjmijmy dla uproszczenia, że siedziałem w Afryce zarabiając
    kasę, internet miałem raz w miesiącu, a na budowie szalał teść
    z moją żoną. Stan zastany jest taki jaki jest i żadne biadolenie
    że mogłem wcześniej pokazać zdjęcia nic tu nie zmieni :>

    L.

  • 117. Data: 2016-09-15 18:47:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 18:39:08 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > "kratownicę") tylko słyszałem, ale u nikogo jeszcze nie widziałem (a
    > dzienników wszelkiej maści zwiedziłem chyba z setkę).

    No to przynajmniej masz żywy, interaktywny przykład ;P
    Jak będziesz się szwendał gdzieś po Wielkopolsce to możesz wpaść
    pomacać temat "własnymi ręcami" ;)

    L.

  • 118. Data: 2016-09-15 19:01:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2016 09:47:41 -0700 (PDT), Lisciasty

    > No to przynajmniej masz żywy, interaktywny przykład ;P

    Przepraszam. :( Spróbuj naprawić jak najwięcej.
    Wykonawców nie masz szans pogonić za to?

    > Jak będziesz się szwendał gdzieś po Wielkopolsce
    > to możesz wpaść pomacać temat "własnymi ręcami" ;)

    Ciii... ja też niedługo startuję, może będę miał bliżej. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 119. Data: 2016-09-15 19:08:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Sep 2016 14:27:03 +0200, Myjk

    > Natoamist mam zagwozdkę w związku z bramą. Mam obecnie zaplanowaną na 5,25m
    > i zastanawiam się, czy nie zrobić dwóch mniejszych bram po ~2,5m. Zapasu na
    > segment D będzie wtedy ~30 cm per strona, więc trochę ciasno, szczególnie
    > dla żony.

    No dobra, projekt się zmienia. Po środku stanie słup 25cm, zmniejszy się
    dzięki temu podciąg (mniej stali pójdzie) i będą dwie mniejsze bramy. Jedna
    pod maks. segment C szerokości 240cm, a druga pod D/E szerokość 260cm. :P W
    końcu jak TeslaS/X (za 15 lat?) będzie wyjeżdżać na automacie, to zapasu
    musi trochę mieć. :>>

    BTW, a taka TeslaX ma 2,3m szerokości!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 120. Data: 2016-09-15 19:14:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 19:08:06 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > końcu jak TeslaS/X (za 15 lat?) będzie wyjeżdżać na automacie, to zapasu

    Ja mam 2 bramy (jak widać zresztą na fotach). Taka konfiguracja chyba
    jest ciut lepsza, bo to i tak jest kawał ruchomego złomu, a im szersza
    tym pewnie większe potencjalne problemy i nieszczelności.

    > BTW, a taka TeslaX ma 2,3m szerokości!

    Taką brykę to się trzyma pod chmurką, żeby sąsiadowi gul skakał,
    a przy okazji jako działanie uboczne mamy cały garaż na graciarnię.
    Cieszemsiemrzemogłempomóc :>

    L.