  • 1. Data: 2012-02-12 12:10:38
    Temat: Budowa kominka
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    Jako że zbieram teorię do budowy kominka (trochę późno niestety), to
    prosiłbym doświadczonych o pomoc i udzieleniu rad:

    - czym przykleja się wełnę mineralną (z folią) do ściany i płyt gipsowych w
    komorach spalania i dekompresji?
    - czym uzupełnia się rogi i miejsca gdzie są małe luki (jakaś specjalna
    folia?)
    - jakie macie doświadczenia z turbinami kominkowymi?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-12 12:39:25
    Temat: Re: Budowa kominka
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    Aha i jeszcze jedno pytanie:
    - czym najlepiej obudowywać kominek? ytongami?

  • 3. Data: 2012-02-12 13:22:00
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > - czym najlepiej obudowywać kominek? ytongami?

    1. ja mam boki ytong + wełna, front kartongips+weła
    2. ojciec ma na dole zaizolowany utong a od parapetu cegłe
    szamotową/klinkierowa (od frontu i po bokach) i działa mu to jak piec
    kaflowy bo ładnie się nagrzewa i długo utrzymuje ciepło. Tył/komin ma
    wyklejony wełną.

    Uwazam ze 2 lepsza :-)

    --
    ---