  • 1. Data: 2012-02-12 19:55:38
    Temat: Schody ażurowe - jakie koszty?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    Witam,

    Przymierzam się do zrobienia nowych schodów wejściowych.
    Spodobały nam się schody ażurowe: dwie belki wspornikowe a na nich
    stopnice z płyt.

    Zacząłem szukać po internecie ile to może kosztować.
    Znalazłem jeden cennik i mnie zamurowało.
    Cena ~550 za metr bieżący wspornika i ~1200 zł za m2 płyty.Owszem,
    schody mam wielkie, bo długość belek nośnych to ~4,5 m a na tym 11
    schodów + płyta w sumie ~7,5 m2 powierzchni. Koszt takich schodów, to
    według tego cennika ~14 000 zł.

    Nie znalazłem wytwórni takich schodów w mojej okolicy (mało szukałem -
    przyznaję) żeby podjechać i porozmawiać, więc pytam tu.

    Czy naprawdę takie są ceny tego typu schodów?

    Pozdrawiam,

    Kazek