  • 1. Data: 2012-10-07 23:26:36
    Temat: Budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    Witam..

    Mam pytanie do znawców tematu.. mam działkę o wymiarach dla której
    wydane są warunki zabudowy dla domku jednorodzinnego (gmina nie ma
    planu).. jest tam określone że mogę postawić dom w obszarze oddalonym od
    skraju jezdni o 15m (czyli jakieś 14m od granicy działki) oraz 6m od
    granicy z drogą wewnętrzną.. generalnie dla domu warunki mi pasują ale
    chciałbym też postawić sobie mały budynek gospodarczy (wiadomo jakieś
    narzędzia itp.)..
    i nie mogę nigdzie się doczytać czy na taki budynek też muszę mieć
    warunki zabudowy.. bo że mogę budować na zgłoszenie to już znalazłem,
    odległości też muszą być odpowiednie itp. to wszystko jest jasne.. ale
    właśnie -
    czy taki budynek musi być uwzględniony w warunkach zabudowy? a jeśli nie
    musi to czy mogę go zaplanować w innym miejscu niż granice wyznaczone
    przez warunki dla domu?
    Proszę o informację kogoś kto wie bo wolałbym mieć taką komórkę na
    narzędzia niż trzymać wszystko w garażu..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-07 23:32:52
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez warunki dla domu?
    > Proszę o informację kogoś kto wie bo wolałbym mieć taką komórkę na
    > narzędzia niż trzymać wszystko w garażu..

    Budynek do 25m2 mozesz stawiaćna podstawie zgłoszenia na każde 500m2 możesz
    postawić 2 budy :)
    a caly opsi tego znajdziesz w muratorze na stronie 192 za duzo pisania...

  • 3. Data: 2012-10-07 23:50:38
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    > Budynek do 25m2 mozesz stawiaćna podstawie zgłoszenia na każde 500m2 możesz
    > postawić 2 budy :)
    > a caly opsi tego znajdziesz w muratorze na stronie 192 za duzo pisania...

    w jakim numerze muratora?
    czy w czym dokładnie bo 192 strony to może jakaś książka czy coś..
    i to że stawiam to na zgłoszenie to wiem ale czy nie będą protestować że
    nie ma tego w WZ i nie wyrazi starostwo zgody..

  • 4. Data: 2012-10-07 23:55:34
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > w jakim numerze muratora?
    > czy w czym dokładnie bo 192 strony to może jakaś książka czy coś..
    mniej wiecej -pazdziernikowy numer ma 200 stron....

    > i to że stawiam to na zgłoszenie to wiem ale czy nie będą protestować że
    > nie ma tego w WZ i nie wyrazi starostwo zgody..
    Tam jest to opisane m. in. ten temat został poruszony.
    --
    .:Artur:.

  • 5. Data: 2012-10-08 18:10:16
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    zajrzałem dzisiaj do tego artykułu - napisane jest tam na tyle mętnie że
    nic z tego nie wynika.. a już na pewno nie ma odpowiedzi na moje pytanie

  • 6. Data: 2012-10-08 18:35:30
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > zajrzałem dzisiaj do tego artykułu - napisane jest tam na tyle mętnie że
    > nic z tego nie wynika.. a już na pewno nie ma odpowiedzi na moje pytanie

    Jak to zwykle w muratorze....

    Marek