eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne).. › Budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..
    Date: Sun, 07 Oct 2012 23:26:36 +0200
    From: arturs <n...@m...mnie.tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Budynek gospodarczy do 25m2 a warunki zabudowy (czy konieczne)..

    Witam..

    Mam pytanie do znawców tematu.. mam działkę o wymiarach dla której
    wydane są warunki zabudowy dla domku jednorodzinnego (gmina nie ma
    planu).. jest tam określone że mogę postawić dom w obszarze oddalonym od
    skraju jezdni o 15m (czyli jakieś 14m od granicy działki) oraz 6m od
    granicy z drogą wewnętrzną.. generalnie dla domu warunki mi pasują ale
    chciałbym też postawić sobie mały budynek gospodarczy (wiadomo jakieś
    narzędzia itp.)..
    i nie mogę nigdzie się doczytać czy na taki budynek też muszę mieć
    warunki zabudowy.. bo że mogę budować na zgłoszenie to już znalazłem,
    odległości też muszą być odpowiednie itp. to wszystko jest jasne.. ale
    właśnie -
    czy taki budynek musi być uwzględniony w warunkach zabudowy? a jeśli nie
    musi to czy mogę go zaplanować w innym miejscu niż granice wyznaczone
    przez warunki dla domu?
    Proszę o informację kogoś kto wie bo wolałbym mieć taką komórkę na
    narzędzia niż trzymać wszystko w garażu..