  • 51. Data: 2013-02-20 15:48:58
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:518baf77-772e-4055-94f3-42613a4e739c@go
    oglegroups.com...

> [...]
    > któremu zalega.
    > Ten łapie banknot - i leci zapłacić nim hodowcy świń, któremu zalega za
    > towar. Ten łapie te $100 - i leci zapłacić dostawcy paszy. Ten z ulgą
    > bierze pieniądze i z
    > tryumfem wręcza je prostytutce, z której usług korzystał na kredyt. Ta
    > łapie pieniądz - i leci spłacić dług w hoteliku, z którego też korzystała
    > na kredyt..... i w tym
    > momencie Ruski schodzi z góry, oświadcza, że pokój mu się nie podoba -
    > więc bierze swoje $100 i wyjeżdża. Zarobku nie ma, ale całe miasteczko

    Podobny tekst był kiedyś wykorzystany w spotach wyborczych UW gdy optowali
    za obniżką podatków. Bo ten tekst jest prawdziwy przy zerowym opodatkowani.
    Możemy przyjąć że przy 1% każdy by gdzieś tego dolara znalazł i dołożył i
    pieniądz by krążył, le już przy 10% podatku pieniądz szybko przestaje
    krążyć.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 52. Data: 2013-02-20 15:49:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 15:11:58 UTC+1 użytkownik quent napisał:
> [...]

    może by tak Unie oddłużyć?
    Z Chin banknot pozyczyć i dalej jak w dowcipie;)

    > Nomen-omen Francja właśnie bankrutuje.

    Prędzej Hiszpanię to czeka

  • 53. Data: 2013-02-20 15:52:48
    Temat: Re: Byli już?
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc ;-)

    > http://biznes.onet.pl/kontrolerzy-ruszaja-na-pomiar,
    18496,5425303,1,prasa-detal

    Jakie źródło takie informacje,
    przemogłem sie i kliknałem w ten link prowadzacy do
    najbardziej gownianego portalu w Polsce (zaraz za nim to oczywista WP.pl)
    i jak zwykle kurwa pozalowalem tego ....
    zero informacji co kto
    kiedy i skad takie wiadomosci a juz szczytem wszystkiego
    jest pisanie "jak donosi sramto tamto"
    Donosic to moze sasiad na sasiada ......

    Pomijajac wszystko, to tylko kolejny argument za tym aby
    legalizowac budowe i nie mieszkac w nie odebranym domu.

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Zmien zrodlo informacji.

  • 54. Data: 2013-02-20 16:06:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.02.2013 10:51, Przemek pisze:
    [ciach]

    > Obawiam sie ze jestesmy dopiero na poczatku drogi do rabunku przez naszych
    > okupantow.

    [ziew]

    Ta retoryka pisuarowo-moherowa robi się coraz bardziej żałosna...

    Przy mojej antypatii do Tuska i spółki (chociażby za durne zagrania pod
    publiczkę, jak dopalacze czy odszkodowania dla tych co olali
    ubezpieczenie) jeśli oni to okupanci, to ty jesteś rododendron.

  • 55. Data: 2013-02-20 16:06:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.02.2013 11:40, masti pisze:

    > od Korwina to juz nawet syf lepszy

    Wiesz, cyjanek to w pewnym sensie też jest lek na wszelkie dolegliwości
    - tylko jakiś dziwnie mało popularny ;->

  • 56. Data: 2013-02-20 16:13:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Podobny tekst był kiedyś wykorzystany w spotach wyborczych UW gdy optowali
    > za obniżką podatków. Bo ten tekst jest prawdziwy przy zerowym
    > opodatkowani.

    Taki sobie. Na dobra sprawe nic sie nie zmienilo, bo hotelarz dla
    wierzyciela mial tylko u dziwki. Trudno mowic o dlugu w kontekscie UE np.,
    bo ta nie ma pieniedzy gdzies tam, tylko wydawali pieniadze ktore dopiero
    zarobia w uproszczeniu.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2013-02-20 16:23:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Niż wyzdrowieć??

    naprawdę pokładasz taką wielką wiarę w Korwinie i spółce, że byłby skłonny
    powierzym im życie swoje i swoich najbliższych?

    wiesz doskonale że podstawowym działaniem nowej kliki byóo by usadzenie sie
    i swoich najbliższych na wygodnych stołkach.

  • 58. Data: 2013-02-20 16:24:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Ho ho... trochę odleciałeś za daleko.
    > Problemy są o wiele bliżej.
    > Pierwsza decyzja - zniesienie podatku dochodowego - tak jak zaczynali
    > Niemcy za Erhardta. Od tej chwili wszystko samo ruszyło u nich z
    > kopyta. Ogólnie chodzi o likwidację koryta bo albo czeka nas albo
    > bankructwo i kij wie kto przy władzy albo opamiętanie w zadłużaniu w
    > co nie wierzę.

    ale podatek dochodowy w tym kraju jest praktycznie niczym, problemem jest
    ZUS...

  • 59. Data: 2013-02-20 20:09:27
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Wiesz, cyjanek to w pewnym sensie też jest lek na wszelkie dolegliwości
    > - tylko jakiś dziwnie mało popularny ;->

    Skądże!
    Nie słyszałem, żeby ktoś reklamował, że nie działa.
    w/k

  • 60. Data: 2013-02-20 20:21:53
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > ale podatek dochodowy w tym kraju jest praktycznie niczym, problemem jest
    > ZUS...

    Realny podatek dochodowy jest dużo kilkka punktów niższy (ulgi).
    Problemem nie jest ZUS. ZUS to zaledwie aparat wykonawczy.

    Prawdziwym problemem są świadczeniobiorcy którzy na swoje
    świadczenia nigdy nie zapracowali.
    To 40-letni emeryci z przywilejami.
    Dlaczego przypieprzyłeś się akurat do ZUS'u?
    A wiadomym Ci jest, że nie tylko ZUS wypłaca świadczenia?
    A o innych zakładach emerytalno rentowych słyszałeś?
    Mam na myśli tzw mundurówki operujące w ramach
    budżetów resortowych.
    Nakłady na np. policję czy wojsko to nakłady na utrzymanie
    również i ich emerytów, i rencistów, i pochodnych.
    w/k