  • 81. Data: 2013-02-21 13:03:57
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Rozumiem, wolisz jak Cię okradają socjaliści.
    > Co zrobić.

    dobrze zauważyłeś...

    ujme to tak jest mi wsjo riba kto mnie okrada...

    czy socjalista czy nawiedzony prawicowiec

  • 82. Data: 2013-02-21 14:01:13
    Temat: Re: Byli już?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 09:33:35 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Posłem był krótko i mało ich tam było wtedy a jednak był inicjatorem
    > uchwały lustracyjnej, lista Macierewicza, upadek rządu Olszewskiego -
    > polecam obejrzeć Nocną Zmianę, jest na YT.

    acha. Poniewż komunisci balisię wystąpić z wnioskiem o upadke rządu
    Olszewskiego uzyli do tego JKM. Jakieś jeszcze osiągnięcia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2013-02-21 14:02:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 09:22:27 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Zasuwa tak, że nie ma czasu taczki załadować? ;)

    teraz nie ma czasu bo wygrywa wyory uzupełniające na śląsku :)

  • 84. Data: 2013-02-21 15:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2013 14:01, masti pisze:

    > acha. Poniewż komunisci balisię wystąpić z wnioskiem o upadke rządu
    > Olszewskiego uzyli do tego JKM. Jakieś jeszcze osiągnięcia?

    Czyli generalnie jego osiągnięcia to rozpieprzanie i robienie dymu?

  • 85. Data: 2013-02-21 15:33:43
    Temat: Re: Byli juz?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2013 13:03, Marek Dyjor pisze:

    > ujme to tak jest mi wsjo riba kto mnie okrada...
    >
    > czy socjalista czy nawiedzony prawicowiec

    Z dwojga złego chyba socjalista lepszy - do niego jak pokombinujesz
    możesz coś odzyskać wykorzystując system.

    Prawicowiec (rasowy) wyśle bojówki i po ptokach.

  • 86. Data: 2013-02-21 15:37:17
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 13:47, masti pisze:
    > Twojemu idolowi nie dorównam.

    Nie wiem kto to masti. Sądząc po tym co wypisuje to zapewne jakiś
    kolejny anonimowy troll.
    Poziom komentarzy masti to, jak widać, typowy onetowy ściek.
    Troli z zasady nie podkarmiam.
    Nażrą się szmat to same zdechną.

  • 87. Data: 2013-02-21 16:43:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 15:37:17 +0100 osobnik zwany quent napisał:

> [...]
    > kolejny anonimowy troll.
    > Poziom komentarzy masti to, jak widać, typowy onetowy ściek. Troli z

    To samo mógłbym napisać o Tobie. Ale jak widać partyjna zażartość
    przesłania Ci logiczne myślenie.

  • 88. Data: 2013-02-21 17:41:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 15:32:00 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Czyli generalnie jego osiągnięcia to rozpieprzanie i robienie dymu?

    osiągnięcia to on ma w brydżu. W polityce jego jedynym osiągnięciem jest
    trwanie w kolejnych kanapowych partyjkach

  • 89. Data: 2013-02-23 19:20:06
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...

    A coś dla gospodarki? Jakies projekty ustaw cos napisał, zaproponował,
    złożył do Prezydium Sejmu?
    Taki tytan pracy, wygadany, poisac potrafi, na wszystko ma gotowe recepty a
    jak miał szansę to skupiał sie jedynie na pobieraniu diety i kasy za
    prowadzenie biuura poselskiego

    Z tego co ja pamietam to wlasnie on z jego partia jak byli w sejmie to
    proponowali zeby wpisac do konstytucji "zakaz dla rzadu uchwalania budzetu z
    deficytem"

  • 90. Data: 2013-02-23 20:02:02
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-23 19:20, Przemek pisze:
    > Z tego co ja pamietam to wlasnie on z jego partia jak byli w sejmie to
    > proponowali zeby wpisac do konstytucji "zakaz dla rzadu uchwalania budzetu z
    > deficytem"

    I cała sala się śmiała wtedy z tego.
    Oczywiście czas zweryfikował wszystko i teraz widać, że miał rację.
    O tym, że ZUS będzie bankrutem też pisał 20 lat temu... jak nie więcej.