  • 41. Data: 2013-11-02 09:13:32
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    news:743ef6af-cd86-4ae3-b6fb-a752ae815b25@googlegrou
    ps.com...

    >To ze mam propylenowy

    Etylenowy.

  • 42. Data: 2013-11-02 12:04:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 09:13:32 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Etylenowy.

    No etylenowy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2013-11-02 12:47:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:25:32 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Rownie dobrze mozesz zamiast glikolu
    >
    > wlac tam bimber i tez bedzie dzialac :)
    Szkoda.
    "Daje krzepę, krasi lica wodzisławska Śliwowica";)

  • 44. Data: 2013-11-02 16:07:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > A co z Kaśkami?
    > Szkoda, że one nie wiedziały, że trzeba być podłączonymi do prądu :)

    kaśka to nie odkurzacz, to jest szczotka mechaniczna (teraz elektryczna).
    to jest całkiem inna kategoria urządzeń do sprzątania.

  • 45. Data: 2013-11-02 16:07:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Kaśki dalej są. Urwali im kijki do przesuwania i założyli małe
    > silniczki żeby same jeździły. Tak ze 30 watów pobierają z
    > akumulatorków i same sprzątają.

    ale to całkiem inne urządzenie :)

  • 46. Data: 2013-11-02 16:37:05
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 16:07:53 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale to całkiem inne urządzenie :)

    Dla mnie postęp to coś normalnego. Czynnie biorę w nim udział. Połączenie trzech
    różnych urządzeń kaśki,odkurzacza i samochodziku na baterie dało inną klasę urządzeń
    do sprzątania. Ale Ty tego nie zrozumiesz. Ty jak na Konopielce. Jak ojce pszenicę
    żeli sierpem to tak ma być do końca Świata.

  • 47. Data: 2013-11-02 23:05:03
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No bo producenci w europie, zwłaszcza w Polsce lubią zawyżać
    > parametry. I nikt im nic nie zrobi, napiszą sobie 1500 W, bo
    > konkurencja już napisała 1300. Za przykład niech posłużą kotły CO -
    > miały sprawności 80-90%, a jak wprowadzili kondensaty to nagle z
    > nowych można było wyciągnąć po 120% - no kurde perpetum mobile.

    Po pierwsze nie 120% ale maksymalnie poniżej 110%
    Po drugie trzeba wiedzieć skąd się bierze te 110%

  • 48. Data: 2013-11-02 23:14:38
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Moc na tabliczce będzie zadeklarowana taka sama jak na pudełku.
    > Przecież nikt rozsądny nie napisze inaczej - ale czy to będzie
    > faktyczna moc nie masz pewności. Może ktoś ma jakiś miernik pod ręką i
    > sprawdzi faktyczną moc odkurzacza i zweryfikuje to z tabliczką
    > znamionową.
    > Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że odkurzacze mają faktycznie takie
    > moce - bo np. pralka ma około 2000W i naprawdę spory silnik. No ale ja
    > się na elektromechanice nie znam.

    Widzisz jeżeli chodzi o moc silników to bez większego problemu da się
    zrobić silnik o kilkakrotnie większej mocy przy niewielkich gabarytach.
    Problem jest natomiast w tym, że taki silnik się grzeje i trzeba go
    chłodzić.
    Ponieważ w pralce silnik pracuje wręcz w małokomfortowych warunkach, bo
    obok silnika grzałki nagrzewają bęben do temperatury nawet 90 stopni, a
    silnik nie ma zbyt dobrego chłodzenia to jest on odpowiednio większy,
    aby mógł odprowadzić energię cieplną. Poza tym silnik pralki to kilka
    silników w jednym. Jedne uzwojenia pracują podczas prania, a inne
    podczas wirowania. Ponadto pralka, która "ma" 2000W to nie jest moc
    silnika lecz maksymalna pobierana moc przez pralkę tj. silnik + grzałki
    + elektronika. Silnik pobiera moc rzędu kilkuset watów, a resztę
    grzałki.

    W przypadku silników odkurzaczy są one bardzo intensywnie chłodzone
    zasysanym powietrzem, dlatego przy stosunkowo niewielkich gabarytach
    mogą mieć tak dużą moc.

  • 49. Data: 2013-11-02 23:17:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Unia ku tego typu rozwiązaniom powinna zdążać. Ryksze, kaśki, lampy
    > naftowe,
    > rynsztoki. Będzie ekologicznie :->

    Zapomniałeś o Świętej Inkwizycji :)

  • 50. Data: 2013-11-06 23:12:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > baterie dało inną klasę urządzeń do sprzątania. Ale Ty tego nie
    > zrozumiesz. Ty jak na Konopielce. Jak ojce pszenicę żeli sierpem to

    ty jak zwykle pierdolisz bez sensu...

    jeśli uważasz że te zabawki za chore pieniądze co jeżdżą po domu i udają że
    sprzątają maja jakiś sens to proszę bardzo... :)

    ja w przeciwieństwie do ich twórców i sprzedawców czasem jednak w domu
    sprzątam i mam pojęcie jaka jest efektywność mojego odkurzacza i
    akumulatorowej szczotki.

    te zabawki są fajne w domu w mieście gdzie sie praktycznie nie kurzy i nie
    nosi...

    w domu na wsi to popierdołki...

    dodam jeszcze że ich efektywność w domu gdzie jest powiedzmy pies czy kot
    jest żadna, bo sie natychmiast zabiją kudłami.