  • 31. Data: 2013-10-31 20:33:54
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 31 października 2013 18:12:30 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > A co z Kaśkami?
    >
    > Szkoda, że one nie wiedziały, że trzeba być podłączonymi do prądu :)

    Kaśki dalej są. Urwali im kijki do przesuwania i założyli małe silniczki żeby same
    jeździły. Tak ze 30 watów pobierają z akumulatorków i same sprzątają.

  • 32. Data: 2013-11-01 16:49:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    > Wiec jak lobby kotlow weglowych sie dogada to uznaja, ze pompa bierze prad i
    > tyle. :-)

    alez skad, milosciwie nam panujacy maja zamiar kompletnie zabronic
    opalania weglem do 2020

    http://finanse.wp.pl/kat,1033689,title,Koniec-opalan
    ia-weglem,wid,16028950,wiadomosc.html?ticaid=111969

    --
    http://db.org.pl/

  • 33. Data: 2013-11-01 17:16:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:49:08 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > alez skad, milosciwie nam panujacy maja zamiar kompletnie zabronic
    > opalania weglem do 2020

    Jestem za :-) Nawet jakby wprowadzic jakies normy co do czystosci spalania
    to nie da sie ich weryfikowac, wiec w praktyce nie da sie odroznic
    dobrego i czystego spalania od niezdrowego smrodzenia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2013-11-01 22:14:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Jestem za :-) Nawet jakby wprowadzic jakies normy co do czystosci spalania
    > to nie da sie ich weryfikowac, wiec w praktyce nie da sie odroznic
    > dobrego i czystego spalania od niezdrowego smrodzenia.

    co do zasady zgoda - centralne spalanie i redystrybucja w postaci ciepla
    i energii elektrycznej jest chyba mniej ekonomiczne ale znacznie czystsze

    tyle ze nie mam watpliwosci ze w naszych realiach i wykonaniu sprowadzi
    sie to tylko do tego ze bedzie drozej (albo o wiele drozej)

    --
    http://db.org.pl/

  • 35. Data: 2013-11-01 22:38:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:14:25 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > tyle ze nie mam watpliwosci ze w naszych realiach i wykonaniu sprowadzi
    > sie to tylko do tego ze bedzie drozej (albo o wiele drozej)

    Ja grzeje pompa ciepla taniej niz ekogroszkiem. Moze w koncu ludzie to
    zauwaza, zwiekszy sie popyt to i ceny urzadzen i uslug monazowych spadna!
    Wszyscy tylko zyskaja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2013-11-01 22:46:43
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:38:02 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Ja grzeje pompa ciepla taniej niz ekogroszkiem. Moze w koncu ludzie to
    >
    > zauwaza, zwiekszy sie popyt to i ceny urzadzen i uslug monazowych spadna!

> [...]

    To grzej i pisz i mów ze jest chujowo, drogo, psuje się. Jak wszyscy założą sobie
    pompy ciepła to Ty stracisz, ja stracę ( też grzeję pompą). Dokąd nie mieścimy się w
    statystykach to jesteśmy bezpieczni. Co zrobili jak zakazali sprzedaży zwykłych
    żarówek? Podnieśli cenę prądu żeby nic nie dało się wygospodarować. To jak wychodzi u
    Ciebie grzanie pompą?

  • 37. Data: 2013-11-01 22:51:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:46:43 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    żarówek? Podnieśli cenę prądu żeby nic nie dało się wygospodarować. To jak wychodzi u

    No masz w sumie racje - jak sie wszyscy na prad przerzuca to podniosa
    jego cene. Z drugiej strony wole placic troche wiecej za swoje ogrzewanie
    i nie musiec przegryzac powietrza jak ktorys idiota w miescie postanowi
    sobie spalic zuzyte opony letnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2013-11-01 23:12:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:51:06 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > jego cene. Z drugiej strony wole placic troche wiecej za swoje ogrzewanie
    >
    > i nie musiec przegryzac powietrza jak ktorys idiota w miescie postanowi

    W mieście nikt nie pali oponami bo by go strasznicy miejscy za jaja powiesili.
    Przynajmniej w Łodzi. Mieszkam w śródmieściu. Większość to typowe kamienice. Ludzie
    grzeją gazem, prądem, brykiet tez jest modny. Żadnego smrodu od palonych śmieci nie
    ma. Jak by było wzięcie na węgiel to by składów z węglem nie zamykali z braku
    klientów. Niedaleko miałem skład opału. Kupowałem tam pellet dla kotów. Jadę i kartka
    wisi ze zlikwidowany. Jak by im dobrze szło to by nie zlikwidowali. Wynająłem
    niedawno pomieszczenie do uprawiania hobby. Nie ma w nim ogrzewania. Kupiłem kozę.
    Jak pierwszy raz napaliłem to od razu strasznicy się pojawili bo dym od węgla leciał
    z komina. Zobaczyli że do palenia mam brykiety i ekogroszek i sobie poszli. Temat z
    paleniem opon i śmieci jest medialny ale nieprawdziwy.

  • 39. Data: 2013-11-01 23:21:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:38:02 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Wszyscy tylko zyskaja :)

    Kłamstwo powtarzane...";)
    Masz zakopane kilkaset kg supstancji chemicznej pochodzenia supermarketowego w Swoim
    ogródku?

  • 40. Data: 2013-11-01 23:25:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:21:41 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Masz zakopane kilkaset kg supstancji chemicznej pochodzenia supermarketowego w
    Swoim ogródku?

    E za +500, no niech bedzie +1000 pln mialbym ekologiczny glikol propylenowy,
    ktory moglbym wylac szlauchem na ogrodek i nic by sie zlego nie stalo :)

    To ze mam propylenowy to moj wybor - w niektorych krajach go zabraniaja uzywac
    w DZtach ale nie u nas wiec mam legal :) Rownie dobrze mozesz zamiast glikolu
    wlac tam bimber i tez bedzie dzialac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.