  • 81. Data: 2012-05-30 19:41:39
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > To juz lepiej miec do tej cyrkulacji solrary na dachu

    i się znów zaczyna...
    8-P

  • 82. Data: 2012-05-30 20:02:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 18:44:01 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Żena kładzie się do łóżka niewykąpana ? :-) Wymyje się w misce po czym sobie
    > nad nią kucnie i jest git :-)
    > Rano to samo :-) Albo tylko mycie :-) Kąpiel przecież co 2 dni :-)

    Jak dla mnie wystarczy wykapac sie raz - wieczorem. Przychodzisz "brudny" z zewnatrz
    i sie myjesz. Potem wskakujesz do czystego wyra i czystej poscieli - jezeli nie
    jestes chory i nie wydzielasz zbyt duzo potu to budzisz sie czysty :) Ja czasem sie
    drugi raz myje rano jak mam szope na glowie i nie da sie z tym nic zrobic sama woda
    :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 83. Data: 2012-05-30 20:04:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 18:31:26 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Mam taką małą - spiszę jej symbol ale to taka dedykowana do cyrkulacji bez
    > termostatu. Włączm ją przy pomocy PLC z komórki albo przyciskiem dzwonkowym,
    > które miałem przewidziane.
    > Robię cyk i PLC odlicza mi 5 minut.

    No wlasnie - czyli dedykowana do cyrkulacji, one maja wydajnosc 200-300l / godzine.
    Kup sobie taka:

    http://allegro.pl/pompa-cyrkulacyjna-mosiezna-c-w-u-
    ulrich-20-40-i2364425048.html

    I problem zniknie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 84. Data: 2012-05-30 21:15:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-05-2012 o 18:44:01 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Żena kładzie się do łóżka niewykąpana ? :-) Wymyje się w misce po czym
    > sobie nad nią kucnie i jest git :-)
    A kto mówił o misce? mam trzy łazienki, dwa prysznice + wanna,
    także mamy się gdzie myć w normalnych warunkach.

    > Rano to samo :-) Albo tylko mycie :-) Kąpiel przecież co 2 dni :-)
    Widzę że masz wielki problem, ale daruj już sobie uwagi, bo nie mam zamiaru
    więcej na ten temat dyskutować.

    --
    Pozdr
    JanuszK