  • 11. Data: 2009-03-12 17:33:42
    Temat: Re: Cegła dziurawka - problem
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    powstrzymam sie od komentarzy do odpowiedzi w tym temacie ,ale jezeli ktos
    ma tego typu problemy z mocowaniem to proponuje zajrzeć tu
    http://www.hilti.pl/holpl/modules/prcat/prca_navigat
    ion.jsp?OID=-14747
    pozdrawiam
    ps.stosowałem wiec wiem o czym pisze.

  • 12. Data: 2009-03-12 19:51:04
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jezeli ktos ma tego typu problemy z mocowaniem to proponuje zajrzeć tu

    Zajrzałem. Stosowałem podobne, ale innej firmy.

    > ps.stosowałem wiec wiem o czym pisze.

    W dziurawce?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 13. Data: 2009-03-12 20:14:42
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zalezy od tego jakie masz futryny;

    Nowe, drewniane, raczej z tych słabszych.

    > Podobnie stalowe

    Osadziłem ich w życiu 6 :). Faktycznie nie do ruszenia, ale tutaj nie mogę ich
    użyć. Małżonka drewno lubi...

    > Ten sposob mocowania na szpilki jest
    > na tyle wytrzymaly, ze drzwi moga wisiec tylko na tej pionowej czesci futryny

    Właśnie o to mi chodzi.

    > Nie potrafie Ci tez napisac na ile wprowadzanie betonu wiertlem na lewych
    > obrotach jest skuteczne a przede wszystkim w miare bezpieczne, no bo te
    > zaprawe musisz jakos dostarczac, zapewne recznie, a przy tym mozna sobie
    > krzywde zrobic. Dlatego nie chce miec Cie na sumieniu jak Ci palec rozkrwawi
    > albo wiertarka Ci reke w lokciu  wykreci

    No bez przesady... Dwóch lewych rąk to nie mam. Ja już robiłem coś podobnego,
    ale to było w betonowym fundamencie. Wierciłem te otwory, napychałem beton i
    wsadzałem pręty zbrojeniowe (wąsy?) bo do fundamentu dostawiałem betonowy
    taras. Stoi to już parę lat, na razie pęknięć brak, trzyma się jakoś. Ale tam
    był solidny beton, nie wiem jak to wyjdzie w tej dziurawce.

    > jak sie to wiertlo w tej dziurze

    Na lewych obrotach w miękkiej zaprawie? Co tam się może zaciąć? Tylko nie wiem
    czy odpowiednio ponapycha zaprawę w te dziury, bo z dziurawką nigdy nie miałem
    do czynienia.

    > Musisz to sam sprawdzic i potem efekty tu opisac.

    Wypróbuję wszystkie sposoby, jeśli kogoś to interesuje, to oczywiście mogę
    opisać.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2009-03-12 20:58:04
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zajrzałem. Stosowałem podobne, ale innej firmy.

    > W dziurawce?
    tak

  • 15. Data: 2009-03-13 07:40:08
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > tak

    Jakie długości stosowałeś? Może te moje były po prostu zbyt krótkie.

    Pozdrawiam

    Czapla