  • 11. Data: 2009-01-08 15:01:08
    Temat: Re: Cena wypompowania szamba
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
    a Mikołaj... tfu... *MarcinCAD* też... dzwoni swymi zębami:

    > Ile płacicie za wypompowanie szamba i ile ma m3 i jak często
    > pompujecie?

    10m3, 200-290 zł (zależy od szambonurka - jak tańszy nie ma czasu to sie
    bierze droższego), co 5-6 tygodni, 2 + 2 (z tych szczęśliwych[1])

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 12. Data: 2009-01-08 15:20:35
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >0 zł jak masz szambo rozszczelnione :)
    >
    > Adi

    ... i ścieki we własnym ogrodzie :-(

    AR

  • 13. Data: 2009-01-08 15:29:24
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    > ... i ścieki we własnym ogrodzie :-(

    a jak myślisz ilu sąsiadów dookoła ciebie rozszczelnia szamba :) jak masz
    piaszczysty grunt to wszystko idzie w głąb i się wszystko neutralizuje

    adi

  • 14. Data: 2009-01-08 16:11:28
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > a jak myślisz ilu sąsiadów dookoła ciebie rozszczelnia szamba :) jak masz
    > piaszczysty grunt to wszystko idzie w głąb i się wszystko neutralizuje

    W cieku wodnym studni sąsiada np.

    JKK

  • 15. Data: 2009-01-08 16:22:07
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    4,5m3 - 80zł z fakturą

  • 16. Data: 2009-01-08 16:30:09
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    > W cieku wodnym studni sąsiada np.

    myślę że max 30 mb bieżących

  • 17. Data: 2009-01-08 18:18:38
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    znam takiego, co bierze 25 pln, ale ścieki wylewa potem do kanalizacji
    miejskiej :-(

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 18. Data: 2009-01-08 19:39:04
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    robert pisze:
    > znam takiego, co bierze 25 pln, ale ścieki wylewa potem do kanalizacji
    > miejskiej :-(

    Ale to chyba tak właśnie trzeba ?

    Mój jedzie do zlewni, czyli takiej dziury, do której się wylawa i ta
    dziura to jest na kolektorze kanalizacji miejskiej ...

    BR
    Igus'

  • 19. Data: 2009-01-08 19:53:44
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Ale to chyba tak właśnie trzeba ?
    >
    > Mój jedzie do zlewni, czyli takiej dziury, do której się wylawa i ta
    > dziura to jest na kolektorze kanalizacji miejskiej ...

    zgadza się, ale za to się płaci, natomiast ten, o którym mówię, jedzie do
    siebie na posesję i tam wlewa cichaczem do kanalizacji...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 20. Data: 2009-01-08 21:22:11
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    robert <r...@s...pl> napisał(a):

    > zgadza się, ale za to się płaci, natomiast ten, o którym mówię, jedzie do
    > siebie na posesję i tam wlewa cichaczem do kanalizacji...
    Fantastycznie zaradny.I tańszy ... Tolerujesz to ??