  • 1. Data: 2009-01-07 09:30:01
    Temat: Ot taki problem z kabiną prysznicową - z płyty i luksferów
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie gdzie można kupić lub zamówić drzwi do kabiny prysznicowej
    Dane jak na rysunku
    http://www.ruthenus.pl/klient/ariusz/kabina2.jpg

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-01-07 20:18:53
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Ariusz pisze:
    > Czy ktoś wie gdzie można kupić lub zamówić drzwi do kabiny prysznicowej
    > Dane jak na rysunku
    > http://www.ruthenus.pl/klient/ariusz/kabina2.jpg
    >
    > Ariusz
    Mysle, ze na Wilenskiej Ci takie cos zrobia, ale tanio to nie bedzie, bo
    szklo hartowane etc.

    BR
    Igus'

  • 3. Data: 2009-01-07 20:27:46
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Igus' pisze:

    > Mysle, ze na Wilenskiej Ci takie cos zrobia, ale tanio to nie bedzie, bo
    > szklo hartowane etc.

    BTW
    http://www.zhupglass.com.pl/index_pl.htm

  • 4. Data: 2009-01-07 20:55:40
    Od: "JarekM" <j...@w...pl>

    Witam

    A może z gotowych coś dobierzesz :

    http://www.italprod.pl

    Myślę że byłoby taniej niż zrobienie na zamówienie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2009-01-08 07:47:15
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    JarekM napisał(a):
> [...]
    >
    > A może z gotowych coś dobierzesz :
    >
    > http://www.italprod.pl
    >
    > Myślę że byłoby taniej niż zrobienie na zamówienie.

    Wysłałem im rysunki czekam na odpowiedź

    Ariusz