  • 1. Data: 2011-03-17 22:37:35
    Temat: Ceramiczne kształtki wentylacyjne
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    W temacie kominów planuję wykonać komin z rur szamotowych typu schiedel
    + ceramiczne pustaki wentylacyjne a wszystko obudowane cegłą.
    Rzecz w tym, że taki komin robi mi się dosyć długi, głównie przez te
    pustaki, których musi być cztery.

    Czy spotkał się ktoś z Was z podwójnymi pustakami wentylacyjnymi,
    których szerokość nie przekracza 25cm?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-03-18 10:07:51
    Temat: Re: Ceramiczne kształtki wentylacyjne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ceramiczne pustaki wentylacyjne a wszystko obudowane cegłą.
    > Rzecz w tym, że taki komin robi mi się dosyć długi, głównie przez te

    a ile ty tych ceram kominów potrze bujesz?

    są chyba u schiedla pustaki integrujące 1 przew spalinowy i dwa przewody
    wentylacyjne

  • 3. Data: 2011-03-18 20:56:01
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 11:07, Marek Dyjor pisze:

    > a ile ty tych ceram kominów potrze bujesz?
    >
    > są chyba u schiedla pustaki integrujące 1 przew spalinowy i dwa przewody
    > wentylacyjne

    Nie jakoś specjalnie dużo. Ma być:
    wentyl - wentyl - spalina - spalina - wentyl - wentyl

    W sumie wychodzi 150cm obudowy z cegły. Zależałoby mi aby to możliwie
    skrócić.
    Wiem - pewnie systemowy wyjdzie krótszy ale jakoś nie przekonuje mnie
    ten pomysł (po pierwsze droższy...).

    --
    M.