  • 1. Data: 2011-02-25 09:47:45
    Temat: Co bedzie cieplejsze? (przenikalność c.)
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Któe wykonanie podłogi będzie cieplejsze?
    a) parkiet lakierowany grubość 1,9cm
    czy
    b) legary wys. 1cm +wełna L=0,033 + OSB 2,2cm + panele podłogowe

    Źródła podają że parkiet dębowy może mieć L=0,20 więc obstawiałbym
    rozwiązanie A
    ale nie wiem czy dobrze główkuję...

  • 2. Data: 2011-02-25 09:54:49
    Temat: Re: Co bedzie cieplejsze? (przenikalność c.)
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Któe wykonanie podłogi będzie cieplejsze?
    > a) parkiet lakierowany grubość 1,9cm
    > czy
    > b) legary wys. 1cm +wełna L=0,033 + OSB 2,2cm + panele podłogowe

    aaale o co chodzi? Cieplejsze bedzie b) - ale legary o wysokosci 1cm mnie zabiły
    :-)))) Co kombinujesz?

    b.

  • 3. Data: 2011-02-25 10:03:02
    Od: "P" <d...@g...pl>

> [...]
    > b) legary wys. 1cm +wełna L=0,033 + OSB 2,2cm + panele podłogowe
    >

    > aaale o co chodzi? Cieplejsze bedzie b) - ale legary o wysokosci 1cm mnie

    Przepraszam - uciekło zero: chodziło o wys. 10cm + wełna o wysokości też
    10cm

  • 4. Data: 2011-02-25 10:10:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > aaale o co chodzi? Cieplejsze bedzie b) - ale legary o wysokosci 1cm
    > mnie zabiły :-)))) Co kombinujesz?

    a moze najlepiej panale na styropianie XPS :)

    wtedy można dać prawie 3 cm XPS...

  • 5. Data: 2011-02-25 10:18:52
    Od: "P" <d...@g...pl>

    > a moze najlepiej panale na styropianie XPS :)
    > wtedy można dać prawie 3 cm XPS...

    Oooo! Dobry pomysł -= świetne parametry.
    Jakiego producenta mam szukać - jakieś doświadczenia (neg/poz)?

  • 6. Data: 2011-02-25 10:25:08
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam - uciekło zero: chodziło o wys. 10cm + wełna o wysokości też
    > 10cm

    znaczy sie w jednym przypadku podłoga to bedzie a) sam parkiet 1,9cm a w drugim b)
    grubo9ść łącznie 10+2.2+2 ???

    ludzie , piszcie tak aby sie dało to zrozumieć :)

    b.

  • 7. Data: 2011-02-25 10:55:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P wrote:

    > Oooo! Dobry pomysł -= świetne parametry.
    > Jakiego producenta mam szukać - jakieś doświadczenia (neg/poz)?

    czego producenta :)

    bierzesz solidny twardy XPS dachowy, najlepiej taki z wymodelowanymi
    złączami na pióro wpust, ja bym go przykleił do podłozą odpowiednim klejem a
    na to kładł panele.