  • 51. Data: 2016-04-25 15:32:37
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 14:36, Kżyho pisze:

    > Popieram. Też lubię widzieć od razu gdzie co mam. A tak to otwieranie
    > różnych szaf i szukanie.

    Wszystko zalezy co sie robi. Jak sie duzo majsterkuje to wygodniej miec
    wszystko na oku. A jak garaz sluzy do trzymania samochodu to nie widze
    sensu trzymania wszystkiego na zewnetrznych polkach. A jak znam zycie to
    na polkach po czasie zaczyna tylko przybywac. Polki zaczynaja
    przypominac obraz po trzesieniu ziemi i pozniej i tak nie mozna niczego
    znalezc w gaszczu wszystkiego.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2016-04-25 17:47:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:32:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > na polkach po czasie zaczyna tylko przybywac. Polki zaczynaja
    > przypominac obraz po trzesieniu ziemi i pozniej i tak nie mozna niczego

    Dokladnie tak samo bedzie z zamykanymi szafami - tyle, ze w zamknietej szafie
    nie bedzie sie juz wcale dalo nic znalezc w gaszczu gratow :))
    Szafa daje rzeczywiscie jedynie ochrone tego, co w niej jest przed kurzem.
    Pozatym miesci tyle samo gratow co regal ale jest duzo mniej wygodna w
    uzytkowaniu (raz, o czym juz mowilismy, ze nie widac co jest w srodku odrazu,
    a dwa - ze przy regalach masz tez dostep z obu bokow polek - szczegolnie przy
    regalach takich systemowych, gdzie uzywa sie duzej ilosci raczej krotkich
    polek (~80cm) rozmieszczonych na roznych wysokosciach). Dlatego tez zalezy mi
    na polkach opartych na wspornikach, a nie na regalach, jakie mozna kupic
    czesto w marketach (cztery nogi i pomiedzy polki), bo to tez jest mniej wygodne
    w uzytkowaniu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2016-04-25 23:50:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 17:47, Adam Sz. pisze:

    > Dokladnie tak samo bedzie z zamykanymi szafami - tyle, ze w zamknietej szafie
    > nie bedzie sie juz wcale dalo nic znalezc w gaszczu gratow :))

    Owszem, ale maja wzglednie ograniczona pojemnosc, zwlaszcza przy
    sieganiu glebiej. Poza tym dzieki zamknieciu mniej kusza do zbieractwa.
    Z drugiej strony innych moze bardziej. :-)

    > Szafa daje rzeczywiscie jedynie ochrone tego, co w niej jest przed kurzem.

    Nie tylko. Daje tez poczucie wiekszej estetyki. W garazu to sprawa
    drugorzedna, ale zawsze lepiej wyglada.

> [...]
    > regalach takich systemowych, gdzie uzywa sie duzej ilosci raczej krotkich
    > polek (~80cm) rozmieszczonych na roznych wysokosciach).

    Z tym nie dyskutuje. Zalezy co kto robi. Dla mnie garaz to miejsce do
    przechowywania samochodu i innych gratow z ktorych korzysta sie
    wzglednie cyklicznie, ale nie wymagaja szczegolnej obslugi. Jak ktos
    potrzebuje narzedzi na codzien to inna sprawa. Wtedy ergonomia ma
    podstawowe znaczenie, a nie estetyka czy kurz, ktory sciera sie rekoma w
    trakcie uzywania.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2016-04-26 00:06:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 23:50:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie tylko. Daje tez poczucie wiekszej estetyki. W garazu to sprawa
    > drugorzedna, ale zawsze lepiej wyglada.

    No nie gadaj ze podoba Ci sie bardziej mebloscianka jak z PRLu na scianie
    niz np. takie cos:

    http://karsanit.pl/wp-content/uploads/2015/06/warszt
    at.jpg
    http://modne-wnetrza.com/wp-content/uploads/przechow
    ywanie-w-domu2.jpg

    Dla mnie bomba :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-04-26 00:08:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    A tu masz przyklad czegos pomiedzy - czyli regaly (ktorych wlasnie nie chce)
    + kosze:

    http://4.bp.blogspot.com/-X9qg8Sbsu0s/VmrNLpdEjpI/AA
    AAAAAAA54/R8cexV3xDSM/s1600/garaz_22_09_2012.jpg

    Beznadziejna sprawa bo trzeba wyciagac kosze zeby dostac sie do srodka i
    nie widac co gdzie lezy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2016-04-26 00:32:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 00:06, Adam Sz. pisze:

    > No nie gadaj ze podoba Ci sie bardziej mebloscianka jak z PRLu na scianie
> [...]

    Pierwszy link jest OK. To znaczy, czesc ogrodowych narzedzi wiszacych na
    scianie jest uzasadniona. Natomiast caly regal naprzeciwko smialo oprocz
    kol mozna zamknac w warsztatowej szafie. Cos jak to:

    http://lobbymeble.pl/oferta/1-meble/38-warsztatowe/7
    9-szafy-warsztatowe

    Drugi link dla odmiany to dla mnie abstrakcja. Nie wyobrazam sobie
    przechowywania przez co najmniej pol roku butow narciarskich bez
    przykrycia na otwartej scianie w garazu.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2016-04-26 01:31:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 00:32:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > scianie jest uzasadniona. Natomiast caly regal naprzeciwko smialo oprocz
    > kol mozna zamknac w warsztatowej szafie. Cos jak to:

    Tyle, ze taka porzadna szafa warsztatowa to koszt przynajmniej kilku stow.
    Czyli pare tysiakow za garaz :) A wszystko tansze wyglada jak mebloscianka
    z PRL :-)

    > Drugi link dla odmiany to dla mnie abstrakcja. Nie wyobrazam sobie
    > przechowywania przez co najmniej pol roku butow narciarskich bez
    > przykrycia na otwartej scianie w garazu.

    Ja mam na buty pokrowce, na dechy i narty tez - takze spoko :)
    Rowery i motocykl tez przykrywam na zime :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2016-04-26 01:36:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > przechowywania przez co najmniej pol roku butow narciarskich bez
    > przykrycia na otwartej scianie w garazu.

    W sumie to trzymam przez pol roku kaski i rekawice bez zadnego przykrycia
    - w tym roku nawet lezaly "otworem" do gory i specjalnie sie nie zakurzyly,
    takze nie jest z tym kurzeniem sie tak zle :-) Wiekszosc rzeczy mozna
    szybko przemyc myjka przed sezonem (narty, decha, boks dachowy etc).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2016-04-26 06:59:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 00:06:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No nie gadaj ze podoba Ci sie bardziej mebloscianka jak z PRLu na scianie
> [...]
    Łykasz magie z kolorowych katalogów
    Ładnie to może i wygląda na takich zdjęciach z katalogów właśnie. Jeśli jednak ktoś
    coś robi w garażu to czar pryśnie dość szybko;)
    Ja tam często coś w garażu grzebie i prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie żeby takie
    druciaki praktyczne były. A używane narzędzie też tak ładnie jak na tych fotkach nie
    wyglądają;)
    Ostatnio heblowałem deski, wior masa na tych druciakach nie wyobrażam sobie jak to
    posprzątać jak wszystko na wierzchu.
    Zamknięte szafki pozwalają część bałaganu ukryć jak by nie było.

  • 60. Data: 2016-04-26 07:01:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 01:31:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Tyle, ze taka porzadna szafa warsztatowa to koszt przynajmniej kilku stow.
    > Czyli pare tysiakow za garaz :) A wszystko tansze wyglada jak mebloscianka
    > z PRL :-)
    Przelicz te druciaki to też parę tysi wyjdzie