  • 71. Data: 2016-04-26 13:28:04
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 12:23:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie chodzi o to czy czyste, czy z tej samej parafii. Wystarczy, ze je
    > powiesisz wedlug rozmiarow - juz bedzie porzadek i pracowac bedzie sie
    > duzo przyjemniej :
    Samych kluczy to ja mam taka soprej wielkości skrzynke narzędziowa, więc powiesic
    tego se ne da;)

    > Jak wolisz, dla mnie szafa jest niewygodna i zdania nie zmienie :-)
    A ja nie sugeruje zmiany zdania, sugeruje tylko że tak "bombowo" w użytkowaniu to nie
    będzie jak na fotce z Twojego linka;)
    > Co do wiorow - nie wiem jak Ty pracujesz ze wiory walaja sie nawet na polkach?
    > Robilem podbitke w zeszlym roku wiec nacialem sie naprawde duzo - cialem
    > wszystko w garazu gdzie stal motocykl i wspomniane kaski i na wiosne w nich
    > zadnych wiorow nie stwierdzilem :)
    Nie tak dawno heblowałem 16 listew, heblarka wiórami pluje na lewo i prawo. Taka
    ręczna heblarka z Lidla.
    Wszędzie tego pełno było i jakby u mnie takie kaski, buty i inne pierdołu były jak na
    twojej fotce to sprzątanie tragedia.

    >Pozatym smar trzymam w zamknietych
    > pudlach, a w garazu mam wentylacje mechaniczna i zapach tam jest neutralny
    Went mech neutralizuje zapachy;)
    Zaraz się zacznie- po chipsy skocze

  • 72. Data: 2016-04-26 13:32:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 12:23, Adam Sz. pisze:

    > Wymyslacie strasznie na sile te argumenty.

    Jakie na sile? Wolisz polki to zrob sobie polki, co komu do tego?

    > Maniek - buty narciarskie obok
    > smaru? Moze jak masz jedna szafe i wszystko w srodku trzymasz :))

    Nie trzymam butow narciarskich w garazu.

    > Regaly sa po to zeby elastycznie sobie rozlozyc wszystko i sprzetu sportowego
    > nigdy bym obok smaru nie polozyl :-)

    Tak? No to jak to bylo z ta koparka i myjka do scian?

    > Pozatym smar trzymam w zamknietych
    > pudlach,

    To tak jak wiekszosc ludzi, ale jednak zdarza sie, ze rece ma sie uje..
    w czasie roboty.

    > a w garazu mam wentylacje mechaniczna i zapach tam jest neutralny :-)

    Z lekka nutka Armaniego :-)

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2016-04-26 13:38:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 13:28:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Samych kluczy to ja mam taka soprej wielkości skrzynke narzędziowa, więc powiesic
    tego se ne da;)

    Ja mam dwie - i nie widze problemu zeby je powiesic :)
    Rozmiarow od 6 do 32 masz kilkanascie - kupujesz tyle wieszakow (ot dluzszy
    pret) i wieszasz za oczka. Przy okazji warto zrobic porzadek i wyrzucic te
    najbardziej badziewne, ktore leza tylko po to zeby lezec a ich sie nie uzywa,
    bo tylko niszcza lby :-)

    http://st2.depositphotos.com/3765753/6935/i/950/depo
    sitphotos_69357641-Different-car-repair-wrench-tools
    .jpg

    Nie ladniej niz w pudle? Pod reka, wygodnie.

> [...]
    ręczna heblarka z Lidla.
    > Wszędzie tego pełno było i jakby u mnie takie kaski, buty i inne pierdołu były jak

    Czyli heblujac na stole warsztatowym ktory jest 6m od kasku - w kasku tez
    beda wiory? :)) Nie rob sobie jaj :D

    > Went mech neutralizuje zapachy;)
    > Zaraz się zacznie- po chipsy skocze

    Went mechaniczna wentyluje. Czyli tak - neutralizuje zapachy, bo sie ich
    pozbywa na zewnatrz :-)

    Jaka masz wentylacje w garazu? Masz w ogole jakas? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2016-04-26 13:40:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 13:32:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jakie na sile? Wolisz polki to zrob sobie polki, co komu do tego?

    No na sile - po to sie robi wygodne regaly na wszystkich scianach zeby
    zrobic *porzadek* w garazu. A porzadek to nie trzymanie smaru obok
    butow narciarskich :-)

    > Tak? No to jak to bylo z ta koparka i myjka do scian?

    Znaczy co?

    > To tak jak wiekszosc ludzi, ale jednak zdarza sie, ze rece ma sie uje..
    > w czasie roboty.

    I wtedy musisz koniecznie dotykac butow narciarskich? ;)
    A tymi brudnymi recami jak otwierasz szafy i ew. wysuwasz szuflady, zeby
    ich nie uwalic ? :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2016-04-26 13:52:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 13:38, Adam Sz. pisze:

> [...]
    sitphotos_69357641-Different-car-repair-wrench-tools
    .jpg

    > Nie ladniej niz w pudle? Pod reka, wygodnie.

    Zalezy jakim pudle:

    http://imged.pl/wozek-warsztatowy-szafka-narzedziowa
    -220-narzedzia-2-11499106.html

    na twojej fotce to sprzątanie tragedia.

    > Czyli heblujac na stole warsztatowym ktory jest 6m od kasku - w kasku tez
    > beda wiory? :)) Nie rob sobie jaj :D

    6m od kasku? To jaki Ty masz garaz?

    > Went mechaniczna wentyluje. Czyli tak - neutralizuje zapachy, bo sie ich
    > pozbywa na zewnatrz :-)

    Skoro pozbywa to znaczy, ze tam sa.

    > Jaka masz wentylacje w garazu? Masz w ogole jakas? ;)

    Wiara w szczelnosc bramy garazowej jest naiwnoscia.

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2016-04-26 14:00:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 13:52:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zalezy jakim pudle:
    >
    > http://imged.pl/wozek-warsztatowy-szafka-narzedziowa
    -220-narzedzia-2-11499106.html

    To jest fajne do typowego warsztatu ktory ma 200m2 i w ktorym taka jezdzaca
    szafka ma sens - w garazu 30m2 wystarczy jak narzedzia beda wisiec i bedzie
    to na pewno wygodniejsze (bo widzisz odrazu gdzie co masz a tutaj musisz
    wsuwac / wysuwac szuflady, brudzac przy okazji brudnymi rekami cala szafke :)

    > 6m od kasku? To jaki Ty masz garaz?

    7 x 4,5m.

    > Skoro pozbywa to znaczy, ze tam sa.

    Owszem - jak pracujesz, smarujesz, cos robisz to sa. Jak zamykasz pudlo ze
    smarem to wystarczy usunac to, co wylecialo :) Jezeli masz wielki smrod
    w garazu to nawet trzymanie w nim auta mija sie z celem bo zasmiednie :-)
    Tydzien temu koszac trawe wylalem 200ml benzyny na podloge - smierdzialo
    przez maksimum jeden dzien.

    > Wiara w szczelnosc bramy garazowej jest naiwnoscia.

    Wiara w to ze szczelinki w bramie wielkosci paru cm2 cokolwiek zwentyluja
    tez jest naiwna :) Ja wentyluje w garazu jakies 20m3 / h. Przez szczelinki
    wpadnie moze 1/10 tego (a gdzie dalej poleci? macie w garazach kratki
    wentylacyjne z kominem wentylacyjnym?).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 77. Data: 2016-04-26 14:17:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 13:40, Adam Sz. pisze:

    > No na sile - po to sie robi wygodne regaly na wszystkich scianach zeby
    > zrobic *porzadek* w garazu. A porzadek to nie trzymanie smaru obok
    > butow narciarskich :-)

    > Znaczy co?

    No to:

    "A czemu nie? Mylem myjka goly, niepomalowany tynk jak mi waz
    wysokocisnieniowy
    strzelil w koparce i rozbryznal sie na scianie :D Najpierw piana aktywna,
    potem plukanie. Za 2 dni wyschlo i sciana czysta"

    > I wtedy musisz koniecznie dotykac butow narciarskich? ;)

    Nie ma ich w poblizu.

    > A tymi brudnymi recami jak otwierasz szafy i ew. wysuwasz szuflady, zeby
    > ich nie uwalic ? :)))

    Mam szafy bo nie robie za duzo. Gdybym robil duzo to nie mialbym szaf
    tylko obwieszone sciany. Ale wtedy tym bardziej nie mialbym tam butow.

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2016-04-26 14:35:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 14:00, Adam Sz. pisze:

    -220-narzedzia-2-11499106.html

    > To jest fajne do typowego warsztatu ktory ma 200m2 i w ktorym taka jezdzaca
    > szafka ma sens

    To jest przyklad. Ja mam cos takiego i stoi w miejscu. Mam tam wszystkie
    klucze i eletronarzedzia.

    > - w garazu 30m2 wystarczy jak narzedzia beda wisiec i bedzie
    > to na pewno wygodniejsze (bo widzisz odrazu gdzie co masz a tutaj musisz
    > wsuwac / wysuwac szuflady, brudzac przy okazji brudnymi rekami cala szafke :)

    Owszem tak. Ale kiedy przestajesz robic to tylko zajmuja miejsce na
    scianie i zbieraja kurz.

    > 7 x 4,5m.

    To niech sie Kris wypowie jakiej dlugosci byla deska, ale mysle, ze
    dluzsza jak te 20cm.

> [...]
    > Tydzien temu koszac trawe wylalem 200ml benzyny na podloge - smierdzialo

    Ale to, ze nie czuc w powietrzu nie znaczy, ze nie wnika w co innego.

    Oczywiscie. To chyba nawet obowiazek.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2016-04-26 14:43:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 14:35:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale to, ze nie czuc w powietrzu nie znaczy, ze nie wnika w co innego.

    Jak jest na wierzchu i w cos wniknie to w ten sam sposob wentylacja z tego
    czegos w co wniklo to usunie :)

    Wiec tak - Kris przed pojsciem po popcorn sie podsmiechiwal, ze pisze, ze
    wentylacja mech. neutralizuje zapachy. To prawda - kazda wentylacja
    to robi, a mechaniczna robi to po prostu sprawniej / szybciej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2016-04-26 14:50:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 13:38:04 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    sitphotos_69357641-Different-car-repair-wrench-tools
    .jpg

    > Nie ladniej niz w pudle? Pod reka, wygodnie.

    Czy ładnie czy nie ładniej to jak tam kto woli.
    Nie upieram się bo każdy robi po swojemu ale mi te cuda które linkujesz kojarzą się
    np z kuchniami które kiedyś linkował Sławek "borabora". Może to i nowocześnie
    wyglądało ale użyteczność w praktyce tego była bliska 0.
    Taki masz gust że żelastwo lubisz bo i o płotach czy bramach była gadka to tez
    linkowałeś jako "bomba" coś co moim zdaniem do ogrodzenia fabryk czy zakładów
    przemysłowych się nadaje. Ale mnie się podoba jedno Tobie co innego i nie ma sensu
    abyśmy się wzajemnie przekonywali.