    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co na ściany garażu?
    Date: Tue, 26 Apr 2016 14:17:27 +0200
    <nfl302$n0p$1@news.icm.edu.pl> <nfl69e$o5r$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nfm3e7$eb9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    <c...@g...com>
    <nfnb7n$tgj$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>
    <nfnjjo$5v1$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2016-04-26 o 13:40, Adam Sz. pisze:

    > No na sile - po to sie robi wygodne regaly na wszystkich scianach zeby
    > zrobic *porzadek* w garazu. A porzadek to nie trzymanie smaru obok
    > butow narciarskich :-)

    > Znaczy co?

    No to:

    "A czemu nie? Mylem myjka goly, niepomalowany tynk jak mi waz
    wysokocisnieniowy
    strzelil w koparce i rozbryznal sie na scianie :D Najpierw piana aktywna,
    potem plukanie. Za 2 dni wyschlo i sciana czysta"

    > I wtedy musisz koniecznie dotykac butow narciarskich? ;)

    Nie ma ich w poblizu.

    > A tymi brudnymi recami jak otwierasz szafy i ew. wysuwasz szuflady, zeby
    > ich nie uwalic ? :)))

    Mam szafy bo nie robie za duzo. Gdybym robil duzo to nie mialbym szaf
    tylko obwieszone sciany. Ale wtedy tym bardziej nie mialbym tam butow.

    Pozdro.. TK