  • 1. Data: 2011-07-08 18:16:18
    Temat: Co najpierw? Tynk na budynku czy bruk?
    Od: mowczar <mowczar@usun_to_poczta.onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się co powinno się co najpierw by należało wykonać. Tynk na
    podmurówce domu a potem dociągnąć bruk, czy może dociągnąć bruk do
    podmurówek a potem jak będzie kasa to zrobić tynk na całym budynku?
    To drugie rozwiązanie ma taki minus że fachowcy bruk mogą zafajdać
    tynkiem (akrylowym).

    mowczar

  • 2. Data: 2011-07-09 00:01:44
    Temat: Re: Co najpierw? Tynk na budynku czy bruk?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-08 20:16, mowczar pisze:

> [...]
    > podmurówek a potem jak będzie kasa to zrobić tynk na całym budynku?
    > To drugie rozwiązanie ma taki minus że fachowcy bruk mogą zafajdać

    Nie mogą zafajdać tylko na pewno zafajdają.
    Oczywiście, że tynki najpierw.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2011-07-09 00:29:18
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-07-09 02:01, RudeBoy pisze:

    > Nie mogą zafajdać tylko na pewno zafajdają.
    > Oczywiście, że tynki najpierw.

    A z drugiej strony mogą uszkodzić tynk (styropian) jak będą jeździli
    zagęszczarką po kostce... Tak też się stało u mnie. Zerwali zagęszczarką
    listwę "startową" od styropianu (tę, którą się daje od dołu, żeby myszy
    nie właziły:))

    Widać wszystko zależy od pomysłowości fachowców...
    A jak nie dopilnujesz, to zawsze coś spie*dolą.

    Pozdry,
    MW

  • 4. Data: 2011-07-09 09:47:38
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-09 02:29, wolim pisze:

    > Widać wszystko zależy od pomysłowości fachowców...
    > A jak nie dopilnujesz, to zawsze coś spie*dolą.

    U mnie goscie ocieplając i tynkując ścianę nad dachem garażu upieprzyli
    dachówkę tak, że skończyło się na jej wymianie.

    Pilnować bardzo!

  • 5. Data: 2011-07-12 14:00:12
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    garażu upieprzyli
    > dachówkę tak, że skończyło się na jej wymianie.
    >
    > Pilnować bardzo!

    Heh, mi tez zababrali cementem i poszła do wymiany

  • 6. Data: 2011-07-12 15:40:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 9 Lip, 02:29, wolim <n...@t...pl> wrote:

    > Widać wszystko zależy od pomysłowości fachowców...
    > A jak nie dopilnujesz, to zawsze coś spie*dolą.

    No chyba ze jestes KIKI. Wtedy nawet jak przypilnujesz ... ;))

    --
    Adam