  • 11. Data: 2009-05-14 17:41:59
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami ???
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jackare <...@s...de.pl> wrote:

    > Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne

    Żartujesz, powiedz, że żartujesz....

    J.

  • 12. Data: 2009-05-14 17:58:15
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Żartujesz, powiedz, że żartujesz....
    >
    > J.
    od 1 września 2009 roku wycofane zostaną żarówki 100W, rok później żarówki
    75W, a 1 września 2012 roku żarówki 40W i 25W

  • 13. Data: 2009-05-14 19:27:43
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Dzwoni dzwoni ale nie w tym kościele ;-P
    Oo września znikają żarówki 100W a reszta do 2012 ;-)
    http://dom.wp.pl/artykul/624.html?pagek=7&ticket=coo
    kies_off&z=18714

    ... także bez paniki....

    --
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-05-14 20:00:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > od 1 września 2009 roku wycofane zostaną żarówki 100W, rok później żarówki
    > 75W, a 1 września 2012 roku żarówki 40W i 25W

    Nakupować i potem na Allegro...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2009-05-15 17:25:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > od 1 września 2009 roku wycofane zostaną żarówki 100W, rok później żarówki
    > 75W, a 1 września 2012 roku żarówki 40W i 25W

    W 1945 też 1 września się zaczęło .....
    Jednak prawda z przepowiednią, że w 2012r będzie koniec świata :)

  • 16. Data: 2009-05-15 17:29:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > W 1945 też 1 września się zaczęło .....

    Ciekawa data? Oświecisz? ;)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-05-15 18:22:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ciekawa data? Oświecisz? ;)

    Pewnie Jacek sie urodzil. :-))))

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-05-15 18:28:40
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ciekawa data? Oświecisz? ;)

    O żesz kur...., ale dałem d.... , znaczy się ciała :)
    Oczywiście chodziło mi o 1939r :)
    To wszystko przez pośpiech przy remoncie mieszkania :)

  • 19. Data: 2009-05-15 21:12:24
    Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl>

    Ciekawe jak glosowaliście e w 2004 roku?
    Ja przeciwko temu bydłu unijnemu.

  • 20. Data: 2009-05-15 21:36:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jacek_placek_01" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe jak glosowaliście e w 2004 roku?
    > Ja przeciwko temu bydłu unijnemu.

    No to mozesz zarowek uzywac dozywotnio. :-)

    Pozdro.. TK