  • 421. Data: 2015-03-04 00:40:51
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 23:32:18 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Szastasz tym okresleniem na lewo i prawo to sie nie dziw ze do Ciebie
    > wrociło.

    Bo Ci znajdę, czym Ty szastasz.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 422. Data: 2015-03-04 00:41:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 22:47:14 GMT, Budzik napisał(a):

    > Skoro wszelka prasa jest sprzedajna to dlaczego Ikselka nie moze byc?

    Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
    komercyjnym medium :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 424. Data: 2015-03-04 00:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Bo Ci znajdę, czym Ty szastasz.

    :)
    Staram się jak moge ale świety nie jestem.

  • 423. Data: 2015-03-04 00:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
    > komercyjnym medium :->

    Zaskakująco duzo w tej prasie antykomercyjnych tematów pokazujących
    nieprawidłowości, zeby mozna bylo uznać, ze prase "zawsze mozna kupic".

  • 425. Data: 2015-03-04 01:25:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 23:59:31 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Zaskakująco duzo w tej prasie antykomercyjnych tematów pokazujących
    > nieprawidłowości, zeby mozna bylo uznać, ze prase "zawsze mozna kupic".

    Owszem, zaskakująco dużo - ale właśnie w tym gąszczu to trzeba wiedzieć,
    które podać, a które nie, żeby być wiarygodnym, np dla Ciebie, "zwykłego
    człowieka" 3333-]
    Np podaje się, że na skutek nieszczepienia idzie straszna epidemia, a nie
    podaje się, że właśnie obcięto fundusze na refundację leków i leczenie.
    No i naród ma igryska i cebulę, i hajda na antyszczepionkowców, zamiast
    wziać się za ten rząd, który im po cichu wprowadza rzeczywisty (a nie
    urojony) smród.
    Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a nie
    podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
    sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
    rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują, zamiast
    kupować polskie.
    O wiekszych przekrętach, o których sprzedajna prasa milczy, podając ludowi
    w zamian coś, co go powinno skutecznie zająć na długie zimowe wieczory i
    odciągnąć od patrzenia władzy na rączki, już nawet nie wspominam.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 426. Data: 2015-03-04 03:29:09
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:md4idf$lg4$4@node1.news.atman.pl...

    > A ja życzę całej ludzkości, żeby ci meteoryt w łeb przywalił.
    >
    > Ale będzie echo od tego pustogłowa!
    >
    > --
    > Boga prawdopodobnie nie ma.
    > A teraz przestań się martwić
    > i raduj się życiem!

    Wypowiadasz sie na grupie dyskusyjnej. Definicje pojecia "dyskusja" sobie z
    powodzeniem "wyguglujesz".
    Poniewaz Twoje wypowiedzi nijak z ta definicja nie licuja, z mojej strony -
    w kwestii "dyskusji" z Toba EOT.

    A tak po polskiemu - w przypadkach takich jak Twoj stosuje niezawodna metode
    mistrza Sztaudyngera: "nie dyskutuj z chamem, przy nim zawsze amen".

    bye
    @

    ---
    Avast.

  • 427. Data: 2015-03-04 05:05:51
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > LeoTar powiedział samą esencję - ale dopiszę: nie tylko PRAWDZIWY
    > NAUCZYCIEL (którym owszem, byłam - i własnie dlatego musiałam odejść i mam
    > na to niezbite dowody), ale każdy PRAWDZIWIE WOLNY człowiek.

    To, że cenię sobie bardzo Twoje podejście to tematu nie oznacza jeszcze,
    że się z Tobą zgadzam w każdej sprawie. Akurat w sprawie szczepionek
    jestem po Twojej stronie natomiast w sprawie smoleńskiej, w której
    jesteś zwolenniczką teorii spiskowej, uważam, że chociaż Rosjanie
    zachowali się niejednoznacznie to jednak bezpośrednią odpowiedzialność
    za wypadek ponosi pilot, gdyż to on podejmował ostateczne decyzje i
    musiał widzieć, że nic nie widzi. No chyba, że jakiś amok wywołał u
    niego zanik instynktu samozachowawczego i nakazał mu lądować "na
    wyczucie", które nie wystarczyło do przeżycia.

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 428. Data: 2015-03-04 05:16:34
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czy ktoś ma jeszcze wątpliwość, że ikselka jest niedorozwinięta umysłowo?
    >
    > Homeopatia to OSZUSTWO. Mit na poziomie wróżb z kart czy fusów.
    >
    > Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
    > prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
    > niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.
    >
    > Opowieści o "pamięci wody" to zwykły szamanizm.

    A może w homeopatii wcale nie chodzi o to ile aktywnych chemicznie
    cząsteczek znajduje się w eliksirze lecz o to, że pacjent jest
    przekonany (może być wierzy) o skuteczności zawiesiny (równie dobrze
    może to być czysta woda). Skuteczność homeopatii jest potwierdzeniem dla
    tezy, że choroba ciała zaczyna się w umyśle i by wyleczyć ciało należy
    zacząć od leczenia umysłu.

  • 429. Data: 2015-03-04 06:28:07
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    LeoTar pisze:
> [...]

    To zależy od tego jak podejdziemy do choroby, czy uznajemy ze jest ona
    tylko dolegliwością ciała (Materii) czy też uznamy, że ma swój początek
    w psychice (Informacji, Energii). Jeżeli uznamy, że źródło (przyczyna)
    choroby leży w psychice, że jest nim defekt psychiki to oddziaływanie
    wyłącznie na ciało może się okazać mało lub całkowicie nieskuteczne.
    Jeżeli słusznym jest że każda choroba zaczyna się w umyśle to, nie
    wnikając na razie w etiologię choroby psychicznej, wirus umysłu
    doprowadzi wcześniej lub później do utrwalenia tej zmiany w materii
    (ciele) w postaci zmiany w zapisie DNA. Materialne DNA jest nośnikiem
    tworzącej je informacji i znika gdy znika informacja. Nie da się
    oddzielić informacji od jej nośnika - są ze sobą symbiotycznie
    "zrośnięte", Informacja kształtuje Materię i na odwrót.

    Jeżeli więc jakiś wirus umysłu oddziaływał na Materię w czasie ewolucji
    i nie został usunięty to utrwalił się w postaci zapisu DNA i jest
    przekazywany z pokolenia na pokolenie ujawniając się w postaci różnych
    chorób charakterystycznych dla poszczególnych faz rozwojowych organizmu
    ludzkiego. Czy nie można by w ten sposób potraktować wszystkich chorób?

    A swoją drogą, czy inne zwierzęta również cierpią na choroby wieku
    dorastania?

  • 430. Data: 2015-03-04 06:36:40
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    LeoTar pisze:
> [...]

    Ja cenie ją za to, o czym napisałem wcześniej: za to, że zmusza swoich
    oponentów do wysiłku intelektualnego. Zmusza również do tego samą siebie
    by w końcu stanąć oko w oko z Prawdą. I wtedy właśnie na końcu drogi
    okaże się czy będzie w stanie przyznać, czy się pomyliła (lub nie) lub
    też zgodzić się na to, że sprawa jest nie do wyjaśnienia. Wtedy
    przekonamy się czy ikselka jest "wielka" czy "mała". :-)