  • 431. Data: 2015-03-04 08:18:59
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-03-03 o 19:25, Ghost pisze:

    >Nie.

    "4" albo "10" to nie notacja liczby?

    >Co za idiota myślał cały dzień nad tak prostą odpowiedzią.

    Nie wiem, ale niekoniecznie idiota, nie każdy zna się na tym. W każdym razie
    mi to zajęło nie dłużej niż 10ms.

    >Ale pomimo tego jest prawidłowo. Możesz zjeżdżać
    >i uświadamiać Ławę, który nawet do tego zliczyć nie umie.

    Wynik przedstawiony pisemnie jest zależny od podstawy czy nie?

  • 432. Data: 2015-03-04 08:19:31
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > Jeżeli więc jakiś wirus umysłu oddziaływał na Materię w czasie ewolucji
    > i nie został usunięty to utrwalił się w postaci zapisu DNA i jest
    > przekazywany z pokolenia na pokolenie ujawniając się w postaci różnych
    > chorób charakterystycznych dla poszczególnych faz rozwojowych organizmu
    > ludzkiego. Czy nie można by w ten sposób potraktować wszystkich chorób?

    Czekaj, czekaj, bo chyba nie zrozumiałem tego metafizycznego podejscia.
    Czy ty sugerujesz ze taka np. odra o ktorej najwiecej rozmawiamy jest
    chorobą genetyczna zapisana w DNA?

  • 434. Data: 2015-03-04 08:19:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > A może w homeopatii wcale nie chodzi o to ile aktywnych chemicznie
    > cząsteczek znajduje się w eliksirze lecz o to, że pacjent jest
    > przekonany (może być wierzy) o skuteczności zawiesiny (równie dobrze
    > może to być czysta woda). Skuteczność homeopatii jest potwierdzeniem dla
    > tezy, że choroba ciała zaczyna się w umyśle i by wyleczyć ciało należy
    > zacząć od leczenia umysłu.

    To jest chyba jedyne mozliwe działanie leków homeopatycznych.

  • 433. Data: 2015-03-04 08:19:32
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Owszem, zaskakująco dużo - ale właśnie w tym gąszczu to trzeba
    > wiedzieć, które podać, a które nie, żeby być wiarygodnym, np dla
    > Ciebie, "zwykłego człowieka" 3333-]
    > Np podaje się, że na skutek nieszczepienia idzie straszna epidemia, a
    > nie podaje się, że właśnie obcięto fundusze na refundację leków i
    > leczenie. No i naród ma igryska i cebulę, i hajda na
    > antyszczepionkowców, zamiast wziać się za ten rząd, który im po cichu
    > wprowadza rzeczywisty (a nie urojony) smród.

    O jakich konrketnie obcieciach refundacji mowisz?
    Bo ogolnie to o lekach, cenach, refundacji, odpłatnosci etc to sie w
    mediach mówi bardzo duzo!

    > Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a
    > nie podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
    > sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
    > rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują,
    > zamiast kupować polskie.

    Nikt nie mówi, ze rolnicy są źli i okrutni. Tak samo jak nikt nie mów, ze
    tacy są górnicy.
    Skoro śa protesty to media dochodz dlaczego protestują, czy ich zadania asa
    słuszne, ocenia sie równiez forme protestu.

    Przykładowo górnicy podaja ze zarabiaja jakies mieszne pieniadze. Po co
    kłamią ze np,. górnik zarabia 2500zł?

    Co do jabłek w biedronce - nie wiem czego oczekujesz. Tego ze w głównych
    faktach powiedzą jabłka kanadyjskie w biedronce!
    Pomijam ze to sie wydaje az niemozliwe, zeby przy cenie skupu jaka podaja
    rolnicy (10gr) opłacało się komukolwiek przywozić jałbka z Kanady.
    Spojrze z ciekawosci dzis.

    > O wiekszych przekrętach, o których sprzedajna prasa milczy, podając
    > ludowi w zamian coś, co go powinno skutecznie zająć na długie zimowe
    > wieczory i odciągnąć od patrzenia władzy na rączki, już nawet nie
    > wspominam.

    To moze własnie wspomnij.
    Na polityce jest taki jeden, co to ciagle mówi, ze media nie podaja czesci
    informacji.
    Ale jak wejdziemy w szczegol, to okazuje sie, ze kazdy zarzut jest bzdurą,
    bo wszystkie informacje, ktorych ponoc nie ma, jednak sa.

  • 435. Data: 2015-03-04 08:20:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.03.2015 o 19:36, Ghost pisze:

    >Normalnie po nic. Ale policz sobie np. odległość punktów na okręgu.

    Tutaj nie liczby odległości, ani nie dodajemy prędkości. Wykonujemy
    dodawanie liczb.

  • 436. Data: 2015-03-04 08:22:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 03:29, @ pisze:

    > Wypowiadasz sie na grupie dyskusyjnej. Definicje pojecia "dyskusja"
    > sobie z powodzeniem "wyguglujesz".

    Bo "życzę ci dziecka z NOP" jest merytoryczną dyskusją?

    ROTFL

    Ikselkoza się szerzy - trzeba zastosować strategię jak przeciwko
    świńskiej grypie ;->

  • 437. Data: 2015-03-04 08:25:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 08:19, Budzik pisze:
    > Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > To jest chyba jedyne mozliwe działanie leków homeopatycznych.

    Cóż, jeśli ktoś ma urojoną chorobę to urojony "lek" może być na nią
    skuteczny - tak samo jak na wymyślonego smoka działa równie wymyślony
    magiczny miecz ;)

    Niemniej jednak jest to leczenia syfa pudrem - hipochondrii nie należy
    leczyć dostarczając fikcyjne "leki" (i przy okazji okradając frajera)
    tylko naprawiając jego psychikę.

  • 438. Data: 2015-03-04 08:26:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    >
    > Czekaj, czekaj, bo chyba nie zrozumiałem tego metafizycznego podejscia.
    > Czy ty sugerujesz ze taka np. odra o ktorej najwiecej rozmawiamy jest

    Mo to trochę śmierdzi scjentologią...

  • 439. Data: 2015-03-04 08:55:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 08:20, Ghost pisze:

    > Tutaj nie liczby odległości, ani nie dodajemy prędkości. Wykonujemy
    > dodawanie liczb.

    Wiesz, jeśli chcesz cofać się do abstrakcyjnych podstaw, to
    interpretujemy pewien alfanumeryczny zapis wg arbitralnie przypisanych
    znaczeń ;)

    Zapis może być szyfrem i oznaczać coś zupełnie innego :D

    Natomiast jeśli jesteś już nieco bardziej zaawansowany, to ważny staje
    się kontekst... CO tak naprawdę dodajesz
    (odejmujesz/mnożysz/dzielisz/whatever)? W jakiej dziedzinie?

    Ot, przykład:

    5/2=?

    I co zrobisz jeśli odpowiesz 2,5 jeśli okaże się, że miałeś podzielić 5
    osób na 2 grupy i właśnie okrutne przeciąłeś na pół biedaka, który
    powinien być resztą z dzielenia? ;)

  • 440. Data: 2015-03-04 09:02:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Zapis może być szyfrem i oznaczać coś zupełnie innego :D

    Nie oznacza, jeśli ktoś pyta ile jest 2+2 to pyta o zwykłe dodawanie, chyba,
    ze wcześniejszy kontekst wskazuje na cos innego. Jeśli tego kontekstu nie
    podał, wówczas nie jest to błąd odpowiedzi, a pytania.