eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia? › Cynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia?
  • Data: 2010-10-08 09:52:54
    Temat: Cynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    wlasnie przywiezli mi brame z cynkowania ogniowego.

    No ladnie to wyglada takie cale srebrne, ale sie zastanawiam, czy nie
    zabezpieczyc ja dodatkowo powloka lakiernicza (podklad + farba).

    Kusi zostawic srebrne, bo gleboki brąz wypelnienia drewnianego z desek
    ladnie by z tym kontrastowal - ale brama bedzie narazona zima na solanke
    z ulicy.
    Mam dylemat.

    Jakies doswiadczenia?
    Czy sam ocynk wytrzyma i olac sprawe, czy jednak profilaktycznie malnac?

    zauwazylem tez, ze przy niektorych przy spoinach sa ciemniejsze miejsca
    - nie wiem, czy jest to brud po ocynkowaniu, czy cynk w tym miejscu nie
    zlapal :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)