eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia? › Re: Cynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia?
  • Data: 2010-10-08 21:36:22
    Temat: Re: Cynkowanie ogniowe - czy potrzeba dodatkowego zabezpieczenia?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:39b7071c-9890-4edd-855a-370079ac0b8b@l14g2000yq
    b.googlegroups.com...
    >zamknietych skasowali za malowanie.. 280 pln :) Pomalowane pieknie, no
    >i jak porzadnie proszkowo pomaluja to masz spokoj na lata :)

    Ty mówisz o malowaniu tego ocynku? Czy porównujesz ocynk z malowaniem
    proszkowym? Bo jesli tak to zwariowałeś :-)))

    Ocynk wytrzyma duzo dłuzej niz jakakolwiek farba. Odsyłam do znaków
    drogowych, barier miedzy jezdniami itp - to żyje latami i tego sie nie
    konserwuje bo nie ma potrzeby. A soli w okolicy milion ton.
    Aaaa i podobno kwasne deszcze cynk rozpuszczają - dobrze ze moja barierka
    balkonowa tego nie wie bo pewnie byłoby jakąś korozje widac po 15 latach - a
    tu, niespodzianka, nic.

    b.