  • Data: 2012-09-20 19:53:02
    Temat: Czas trwania budowy- ciekawostka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.travelplanet.pl/hotele/turcja/alanya/alan
    ya/annabella-diamond-hotel-spa/
    Budowa tego 5 cio gwiazdkowego hotelu zaczęła się w styczniu. Pierwsi turyści
    zakwaterowani zostali w czerwcu. Tempo budowy expresowe- 6 miechów taki budynek
    łącznie z wykończeniem i zagospodarowaniem terenu.
    Dla mnie szok. Wszystko naprawdę przyzwoicie zrobione.
    Rozmawiałem z Turkiem który ma sklep naprzeciwko hotelu- czasami na budowie pracowało
    jednocześnie ponad 200 osób.