  • 1. Data: 2024-09-23 12:08:49
    Temat: Inteligentne oświetlenie schodów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Szukam tylko pół godziny, może jest takie, które spełni moje wymagania.
    Jak na razie nie znalazłem.
    Są trzy biegi, czyli uruchamianie z czterech miejsc czujnikiem ruchu.
    Znalazłem tylko z półpiętrem, tak więc brakuje dwóch biegów.
    Ktoś już taki przypadek przerabiał?
    Osobne sterowniki?

    I drugi problem... PIR. Można zawęzić do obszaru pół metra przed
    pierwszym stopniem?

    Robert

  • 2. Data: 2024-09-23 12:48:11
    Temat: Re: Inteligentne oświetlenie schodów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Sep 2024 12:08:49 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > Są trzy biegi, czyli uruchamianie z czterech miejsc czujnikiem ruchu.
    > Znalazłem tylko z półpiętrem, tak więc brakuje dwóch biegów.
    Nie... dajesz na początku i końcu wyłączniki "schodowe" a w środku tyle
    ile trzeba wyłączników "krzyżowych'.

    > I drugi problem... PIR. Można zawęzić do obszaru pół metra przed
    > pierwszym stopniem?
    Czasem praktykowałem przysłanianie części soczewki sektorowej żeby
    dopasować pole widzenia do szczególnych warunków.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-09-23 12:49:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

> [...]
    > Są trzy biegi, czyli uruchamianie z czterech miejsc czujnikiem ruchu.
    > Znalazłem tylko z półpiętrem, tak więc brakuje dwóch biegów.

    Kolega może z Poznania? To tam kotom ogony obcinają, bo jak się
    zimą sierściucha z domu wypuszcza, drzwi są krócej otwarte, ciepło
    nie ucieka i jest oszczędność. Nie lepiej (inteligentniej) jest
    włączać wszystko na raz, zamiast robić wkurzającą dykotekę?
    To przecież dom jednorodzinny, a nie dwudziestopiętrowy budynek.

    --
    Jarek