  • 1. Data: 2019-03-01 22:18:59
    Temat: Czujnik mikrofalowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaplacilem za niego 39 zlotych, znaczy sie najtanszy jaki mozna bylo kupic nie w
    Chinach tylko w Polsce od reki. Nazywa sie AE-SRC812-MIN. Przez sciane grubosci
    szerokosci cegly widzi na ok 6 metrow w trybie najwyzszej czulosci. Moze sie komus
    przyda taka informacja. Zasilany z sieci i moze wysterowac wg instrukcji do 1200
    chinskich watow obciazenia rezystancyjnego. Testuje drugi dzien i nie zauwazylem zeby
    bez powodu wlaczyl swiatlo.

  • 2. Data: 2019-03-02 09:24:42
    Temat: Re: Czujnik mikrofalowy
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    chinskich watow obciazenia rezystancyjnego. Testuje drugi dzien i nie zauwazylem zeby

    Deszcz?
    Ruch liści, gałęzi?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-03-02 12:06:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 2 marca 2019 09:25:02 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    chinskich watow obciazenia rezystancyjnego. Testuje drugi dzien i nie zauwazylem zeby

    jak go włączył to pąki zaczeły na gałęziach rosnąć :-)

    b.

  • 4. Data: 2019-03-02 14:41:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-02 o 09:24, Irokez pisze:

    > Deszcz?
    > Ruch liści, gałęzi?

    Ja mam gałęzie za daleko. Ale deszcz potrafi uruchomić.

    Inny czujnik - w łazience, ustawiłem tak, że uruchamia go osoba w
    ubikacji (osobne pomieszczenie), ale nieco dalej - w przedpokoju już
    można tańczyć kankana i nie uruchomi się.
    Lampa w przedpokoju - ustawiona tak, że podchodzenie do drzwi w
    którymkolwiek pokoju (będąc wewnątrz pokoju) uruchamia światło w
    przedpokoju.

    Generalnie: bardzo jestem zadowolony z takich czujników. Część mam
    wbudowanych w lampy, część ich kupowana osobno (byź może nawet
    AE-SRC812-MIN), a część wbudowana w "żarówkę" LED - np. MCE177. Ta
    ostatnia ma wadę: na stałe czas kilkanaście sekund. Nieco za krótko, jak
    dla mnie.
    Jeszcze nie zaglądałem do płytki, jak przedłużyć.

    Przypomniało mi się:
    Kilka lat temu jak zachwalałem mikrofalowe na którejś z grup, to były
    osoby piszące, że niemożliwe, aby przez ściany widziało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-03-02 17:15:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest czujnik do wewnatrz. Wewnatrz nie ma wiatru, lisci i deszcz nie pada. Ma
    wlaczyc swiatlo jak wejdziesz do sracza albo piwnicy. Zaleta jest ze widzi przez
    cienka sciane, drzwi. Mozna go pod plyta kg zamontowac a w wersji hard wsadzic do
    torebki z folii i zatynkowac. Fersztejen.

  • 6. Data: 2019-03-02 20:45:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > jak go włączył to pąki zaczeły na gałęziach rosnąć :-)

    dzieci sąsiada zaczęły nosić okulary i ogólnie zaczęło się ściemniać ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2019-03-02 21:28:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyglada na to ze u Ciebie w glowie w sloneczny dzien jest ciemno.

  • 8. Data: 2019-03-02 21:46:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Wyglada na to ze u Ciebie w glowie w sloneczny dzien jest ciemno.

    dołóż sobie smaru do przegubów :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2019-03-03 18:23:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    cienka sciane, drzwi. Mozna go pod plyta kg zamontowac a w wersji hard wsadzic do
    torebki z folii i zatynkowac. Fersztejen.

    Napisałeś "Przez ścianę grubości szerokości cegły widzi na ok 6 metrów"
    Więc jak mam krzaka 2 metry za ścianą to może być problem. Dlatego
    zapytałem.
    Fersztejen?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-03-03 18:39:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2019 18:23:28 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Napisałeś "Przez ścianę grubości szerokości cegły widzi na ok 6 metrów"
    > Więc jak mam krzaka 2 metry za ścianą to może być problem. Dlatego
    > zapytałem.
    > Fersztejen?

    Mam nad drzwiami wejściowymi lampę z takim czujnikiem. Przed drzwiami kilka krzaków,
    6 metrów dalej żywopłot, w pobliżu 2 choinki. Wiatr dmucha, krzaczory machają
    gałęziami czujnik nie działa
    Na ludziów na wprost lampy działa z odległości nawet ok 10 metrów
    Z tyłu działa tak na 2 metry- wchodzimy do przedpokoju z wnętrza domu to czujnik
    przed domem lampę zapala- 36cm suporeks+ styro+tynki
    Nad przedpokojem mamy łazienkę i jak tam ktoś bezpośrednio nad czujnikiem stanie to
    pomimo tego że strop z 14cm żelbetu to te czujnik lampę zapala
    Podsumowując: na ludzi, piesy i kota działa, na krzaczory nie