  • 21. Data: 2010-12-15 13:58:25
    Temat: Re: Czujnik nie chce wejsc do peszla
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    news:4d089881$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kulka stYropianowa (na stEropianie to bolki po budowach śpią) nic tu nie
    > pomoże bo ta rurka przecież w wylewkę wchodzi więc jest ślepa z jednej
    > strony.

    A gdzie Pana propozycja, bo nie widze jakos ?

  • 22. Data: 2010-12-15 13:58:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Popszlo po mydle. lekko namoczona koncowka mydlem w plynie i
    przesliznela sie.
    Dzieki wszystkim za porade. Teraz dla przestrogi. Z czego wzial sie
    problem?
    Elektryk i kafelkarz to 2 rozne osoby, chociaz to kafelkarz (tzw.
    zlota raczka) ukladal mate grzejna i montowal czujnik w peszlu.
    Elektryk polozyl okablowanie calego mieszkania lacznie z
    przygotowaniem peszla pod podlaczenie maty. W oryginale powinno byc
    tak, ze w duzy peszel wklada sie maly (fabryczny od mat grzejnych) i
    tylko koncuwke wyprowadza sie pomiedzy kablami. Wazne ze ten cienki
    peszel fabryczny powinien w calosci byc wprowadzony w ten duzy -
    wszystko bylo tak przygotowane. Zlota raczka (na elektryce tez podobno
    sie zna) wprowadzil kawalek peszla tylko w koncowke tego duzego a
    reszte obcial. W ten spsob w jednym miejsacu nagle zweza sie swiatlo
    peszla i dodatkowo moga powstac rozne zadziory o ktore mogl zaczepiac
    kabel. Do poki tego nie doswiadczylem nie wiedzialem teraz juz wiem i
    na szczescie udalo sie.

    KADAR

  • 23. Data: 2010-12-15 14:31:48
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > A gdzie Pana propozycja, bo nie widze jakos ?

    Nietrafiony sarkazm. Poszukaj. Wyżej we wcześniejszym poście znajdziesz
    szczegółową moją propozycję a w odpowiedzi do ciebie wyprostowałem twoją
    nieodpowiednią do sytuacji propozycję o wdmuchiwaniu kulki styropianowej.
    Twoja metoda na nic się tu nie zda choćbyś nie wiem jak bardzo się starał.

    Marek

  • 24. Data: 2010-12-15 14:34:07
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Popszlo po mydle. lekko namoczona koncowka mydlem w plynie i
    > przesliznela sie.
    > Dzieki wszystkim za porade. Teraz dla przestrogi. Z czego wzial sie
    > problem?

    No to do jakiej dziurki schowal sie S_13 ten co mnie przesmiewczo do
    tablicy wywolywal?
    Hahaha.

    Marek

  • 25. Data: 2010-12-15 15:31:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 15 Gru, 12:38, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Rozwaz wykucie jednej plytki i zamocowanie tam czujnika. Kabel mozna
    > puscic w fudze o ile masz jakas szersza niz 2 mm.

    Jesli juz kuc jedna plytke, to wystarczy ta przy scianie (odkuc
    zalamanie peszla)

    WS

    PS. Wujek tez (za komuny) robil cala inst. elektr. w peszlach, kilka
    lat temu zdarzylo sie, ze musieli w koncu cos zmienic - dodac jeden
    przewod - po kilku godzinach walki poddali sie ;) i odkuli naroznik
    (narozniki?) :)

  • 26. Data: 2010-12-15 16:56:37
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisal w wiadomosci
> [...]
    .googlegroups.com...

    > No to do jakiej dziurki schowal sie S_13 ten co mnie przesmiewczo do tablicy

    S_13 pijemy do ciebie :)

    Marek

  • 27. Data: 2010-12-15 18:41:55
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote:
    > Ja w peszel o srednicy 20mm wciagalem po 4 kable Cat5e druciane.
    > Wciagalem je luzem i w scianie wiec mam porownanie. I robilem to z
    > pilotem. Proste i bezproblemowe w wiekszosci przypadkow.

    5e? toż to trąci myszką... na tej grupie rządzi min. kat. 6 i to STP.
    Choć większość i tak wkłada włókna 1m, i to z zapasem 2^10.

    :P

    --
    Bartek

  • 28. Data: 2010-12-16 08:18:14
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    Witam.
> [...]
    > propozycję o wdmuchiwaniu kulki styropianowej. Twoja metoda na nic się tu
    > nie zda choćbyś nie wiem jak bardzo się starał.

    Panie Marek, Pana rada sie przydala i koniec kropka ;-)

    Adams

  • 29. Data: 2010-12-16 08:51:40
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 15.12.2010 10:11, Jarek P. pisze:

    > Tu kulka stYYYYropianowa przedmuchiwana odkurzaczem będzie o tyle mało
    > użyteczna, że drugi koniec peszla jest zatkany.
    >
    > Zawsze można się jeszcze wspomóc myszką z zoologicznego. 5zł kosztuje,
    > wygodny interfejs do podwiązania końca sznurka też ma ;-)
    >

    > J..
    :) lol 10/10

  • 30. Data: 2010-12-16 10:46:42
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-12-2010 o 10:11:33 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zawsze można się jeszcze wspomóc myszką z zoologicznego. 5zł kosztuje,
    > wygodny interfejs do podwiązania końca sznurka też ma ;-)

    O mało że monitor nie zaplułem :))

    --
    Pozdr
    JanuszK