  • 1. Data: 2015-06-22 09:23:51
    Temat: Czy demontaż chodnika wymaga zgłoszenia?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    Co do utwardzania powierzchni nie ma wątpliwości. Ale jak chcę z utwardzonego
    chodnika zrobić trawiasty,ew.poprzetykany płytami z piaskowca,to nasze ulubione
    urzędy muszą o tym wiedzieć?
    Acha,wody opadowe bez zmian.

  • 2. Data: 2015-06-22 09:43:43
    Temat: Re: Czy demontaż chodnika wymaga zgłoszenia?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 09:23:52 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
> [...]
    chodnika zrobić trawiasty,ew.poprzetykany płytami z piaskowca,to nasze ulubione

    jesli cos wymaga pozwolenia na budowe to wymaga tez pozwolenia na rozbiorke, dla
    pozostalych obiektów wystarczy zgloszenie rozbiórki. Chodnik na wlasnej dzialce to
    zgloszenie.

    A czy w ogole sobie zawracac tym gitare to inna bajka.

    b.

  • 3. Data: 2015-06-22 18:31:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-22 o 09:43, Budyń pisze:
> [...]
    zgloszenie.

    > A czy w ogole sobie zawracac tym gitare to inna bajka.

    poważnie powinienem zgłosić do urzędu że zamiast trawy posiałem kamyki
    na własnym podwórku? :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-06-22 19:32:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 18:31:26 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > poważnie powinienem zgłosić do urzędu że zamiast trawy posiałem kamyki
    > na własnym podwórku? :)

    powaznie to powinienes usilowac zrozumiec czytany tekst :)

    b.

  • 5. Data: 2015-06-23 05:53:39
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > powaznie to powinienes usilowac zrozumiec czytany tekst :)

    Poważnie,to autor nie napisal,czy rzeczony chodnik należy do niego.
    Jeśli tak,to niema sprawy.Jeśli nie-wystarczy spytać wlaściciela...

  • 6. Data: 2015-06-23 06:11:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-22 o 19:32, Budyń pisze:

    > powaznie to powinienes usilowac zrozumiec czytany tekst :)

    tak to zrozumiałem (myślałem o takich większych kamykach - kostce)
    Naprawdę powinienem zgłosić do urzędu że na własnym podwórku robię chodnik?

  • 7. Data: 2015-06-23 08:56:52
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > tak to zrozumiałem (myślałem o takich większych kamykach - kostce)
    > Naprawdę powinienem zgłosić do urzędu że na własnym podwórku robię chodnik?

    To wyjaśniam:
    Właściciel chodnika-ja
    Można olać zgłaszanie,ale jak ma się obok donosiciela,to nie można.
    Pytanie moje jest formalne do bólu,ponieważ nasze państwo włazi z butami w każdy
    zakątek życia obywatela.
    Jak posiejesz kamyki na trawie,a życzliwy doniesie,to organ będzie rozpatrywał,czy
    nastąpiło utwardzenie powierzchni,czy nie.

    Ad rem:czy moja wymiana powierzchni chodnika to remont,czy przebudowa,czy inne
    oparagrafowane licho?

  • 8. Data: 2015-06-23 09:01:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 06:11:54 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
    > tak to zrozumiałem (myślałem o takich większych kamykach - kostce)
    > Naprawdę powinienem zgłosić do urzędu że na własnym podwórku robię chodnik?

    nikt sobie glowy nie zawraca takimi duperelami - ale jesli chcesz byc dokladny albo
    masz wrednego sasiada ktory cie pod..oli do urzedu to chodnik rozbierasz (o rozbiore
    tu rozmawiamy) na zgloszenie.

    prawo budowlane art 29-2-5, art 30 i31.
    Co ciekawe wyglada na to ze rozbiorka chodnika na wlasnej dzialce wymaga
    zgloszenia, a budowa nie :)

    tyle ze teraz wchodza nowe przepisy - wg starych budowa chodnik byla na zgloszenie
    http://www.gunb.gov.pl/info/procedurybud/pozwolenie1
    _2_2.php

    b.

  • 9. Data: 2015-06-23 09:09:13
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 09:01:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    > zgloszenia, a budowa nie :)
    >
    > tyle ze teraz wchodza nowe przepisy - wg starych budowa chodnik byla na zgloszenie

    To jak go rozbiorę i posadzę tulipany,to zgłoszenie.
    A jak rozbiorę i zrobię pół na pół ziemny?

  • 10. Data: 2015-06-26 22:40:01
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-06-23 07:09, Rentier <f...@g...com> wrote:

> [...]
    _2_2.php

    > To jak go rozbiorę i posadzę tulipany,to zgłoszenie.
    > A jak rozbiorę i zrobię pół na pół ziemny?

    A jakby, czysto teoretycznie, płyty chodnikowe popękały i samo zarosło
    trawą? ;-)