  • 11. Data: 2015-06-27 22:32:20
    Temat: Re: Czy demontaż chodnika wymaga zgłoszenia?
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 09:01:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > nikt sobie glowy nie zawraca takimi duperelami - ale jesli chcesz byc dokladny albo
    masz wrednego sasiada ktory cie pod..oli do urzedu to chodnik rozbierasz (o rozbiore
    tu rozmawiamy) na zgloszenie.

    > prawo budowlane art 29-2-5, art 30 i31.
    > Co ciekawe wyglada na to ze rozbiorka chodnika na wlasnej dzialce wymaga
    > zgloszenia, a budowa nie :)
    >
    > tyle ze teraz wchodza nowe przepisy - wg starych budowa chodnik byla na zgloszenie
    http://www.gunb.gov.pl/info/procedurybud/pozwolenie1
    _2_2.php

    > b.

    Utwardzenie terenu i budowa ogrodzeń do wysokości 220 cm od 28 czerwca br. nie są
    regulowane przez Prawo budowlane.
    Ale rozbiórka starych ? Formalnie nic na ten temat nie wiadomo.