eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ktos produkuje panel ogrodzeniowy szerszy niz 2,5 m? › Czy ktos produkuje panel ogrodzeniowy szerszy niz 2,5 m?
  • Data: 2016-04-21 13:41:01
    Temat: Czy ktos produkuje panel ogrodzeniowy szerszy niz 2,5 m?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałam zapytać o panele ogrodzeniowe takie jak tu:
    http://www.leroymerlin.pl/files/media/image/021/1463
    021/product/panel-ogrodzeniowy-vera-wisniowski,main.
    jpg

    Chcę użyć takich paneli, by wypełnić przerwy między istniejącymi solidnymi masywnymi
    betonowymi słupami.
    Wiertarka + kołki + kątowniki + przycięte panele = płot zamiast rozsypującego się
    drewnianego próchna. Tak mi wyjdzie najtaniej, najprościej, najszybciej, i dam radę
    zrobić sama.

    Problem:
    Pytałam kilku producentów, pięciu dokładnie. Wszyscy produkują w szerokości 2,5
    metra. A u mnie szerokości między betonowymi słupami są od 2,75 do 2,90.
    Chciałam zamówić panele o szerokości 3 metry.
    4 odpowiedziało, ze NIE, bez wyjaśnienia, jeden odpisał, ze zrobi, ale bez przegięć.

    PYTANIA:

    1. WAŻNIEJSZE: Czy może ktoś z Was wie, gdzie mam pytać, kto z produkujących takie
    panele może zrobić panele o szerokości 3 metry?

    2. Mniej, ale tez ważne: Czy zamówić panele bez przegięć? Będą dużo słabsze?
    Ogrodzenie wewnątrz między dwoma sąsiadami, nikt tego nie będzie kopał, rozjeżdżał
    samochodem ani grał w piłkę. Wytrzyma taki panel bez przegięć?

    dziękuję,
    Majka