  • 1. Data: 2024-06-27 22:46:47
    Temat: położyłem kafelki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w 2003r na balkonie na Ceresit 17 chyba.
    popękały w 2016.

    Spółdzielnia weszła na balkon jak byłem w Anglii
    położyli profesjonalnie.

    murwa też popękały

    za mały odstęp od stalowej balustrady
    za małe kółka wycinają, rdza rozsadza kafelki.

    nie mam już siły do tego balkonu
    jego dizajner to był kretyn.

    najlepsze są balustrady przykręcane do ścian.
    wiszące nad.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-28 04:28:24
    Temat: Re: położyłem kafelki
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-06-27 15:46, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > nie mam już siły do tego balkonu
    > jego dizajner to był kretyn.
    >
    > najlepsze są balustrady przykręcane do ścian.

    https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    poka foty zerwanych twoich i spoldzielnianych. Powiemy ci co bylo zle
    zrobione :)

    W praktyce tam gdzie woda i mroz to kafelki sie dlugo nie utrzymaja.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2024-06-28 23:00:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v5l748$ei1$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    ciekawy filmik

    Back buttering robiłem. Kreski w jedną stronę jak pole koło Poznania
    też przestrzegałem. Być może za cienko kleju dawałem.

    > poka foty zerwanych twoich i spoldzielnianych. Powiemy ci co bylo
    > zle zrobione :)

    oj panie, emigrant nie ma czasu na takie rzeczy.
    Emigrant jak zgubi klucze to kupuje nowe mieszkanie ;)

    > W praktyce tam gdzie woda i mroz to kafelki sie dlugo nie
    > utrzymaja.

    :(

    Mam jeszcz 4 kafle schowane w tajnym kącie. Wymienię we wrześniu.
    Jaki klej obecnie na topie?

    (balkon pod rusko granico, gigantyczne nasłonecznienie w lecie, w zimie
    -17st sie zdarza)

  • 4. Data: 2024-06-29 08:17:29
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-06-28 16:00, PiteR wrote:
    > in <news:v5l748$ei1$1@news.chmurka.net>

    > ciekawy filmik
    >
    > Back buttering robiłem. Kreski w jedną stronę jak pole koło Poznania
    > też przestrzegałem. Być może za cienko kleju dawałem.

    Jak tak robiles a i tak odlazly to imho wina mrozu albo klej
    kiepski/plytki tluste...

    > oj panie, emigrant nie ma czasu na takie rzeczy.
    > Emigrant jak zgubi klucze to kupuje nowe mieszkanie ;)

    Wiem, dlatego dalem usmiecha bo watpilm ze bedziesz foty porazek robic :)

    > :(
    >
    > Mam jeszcz 4 kafle schowane w tajnym kącie. Wymienię we wrześniu.
    > Jaki klej obecnie na topie?

    Jeden kit imho.

    > (balkon pod rusko granico, gigantyczne nasłonecznienie w lecie, w zimie
    > -17st sie zdarza)

    To nie temperatury sa glownym powodem. Tylko woda pod plytka i dopiero
    wtedy temperatury.

    Zrob tak zeby bylo sucho pod plytkami. Czyli dobra fuga, okapy gdzie
    trzeba itp.

    Ale jak sie nie da to olej te plytki. Zrob podklad z tych plastikowych
    kompozytow i nakrec na gore listwy z takowych. Wyjdzie tak samo drogo a
    prosciej, szybciej, i jest szansa ze utrzyma sie dluzej.

    --
    Lukasz