  • 1. Data: 2013-06-14 19:48:25
    Temat: Czy kwiaty rododendronów są miododajne?
    Od: a...@t...pl

    Akurat kwitną moje rododendrony, trzmiele są nimi zainteresowane, ale mam wrażenie,
    że nektar, o ile jest, jest dla nich niedostępny.
    Adam

  • 2. Data: 2013-06-14 22:45:43
    Temat: Re: Czy kwiaty rododendronów są miododajne?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 10:48:25 -0700 (PDT), a...@t...pl napisał(a):

    > Akurat kwitną moje rododendrony, trzmiele są nimi zainteresowane, ale mam wrażenie,
    że nektar, o ile jest, jest dla nich niedostępny.
    > Adam

    Na moich pszczoły harcują, ale nie przyglądałam się, czy coś z tego
    harcowania mają.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 3. Data: 2013-06-15 17:05:57
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-06-14 19:48, a...@t...pl pisze:
    > Akurat kwitną moje rododendrony, trzmiele są nimi zainteresowane, ale mam wrażenie,
    że nektar, o ile jest, jest dla nich niedostępny.
    > Adam

    Trzmiele w przeciwieństwie do pszczół potrafia wygryźć kawałek kwiatka
    aby dostać się do nektaru

    --
    sjs