  • 161. Data: 2016-07-17 16:47:05
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

> [...]
    oglegroups.com...

    > Ciekawe jest to, ze policja podaje, ze miał związki z radykalnymi islamistami, a
    znajomi i rodzina, ze nie. To tylko wariat.

    > Teraz nalezy postawic pytanie, jak maja sie jasnoskórzy Francuzi bronic przed
    napadami wariactwa ze strony tych czekoladowych.

    a to wariactwo jest związane z kolorem skóry?

    a tymczasem terroryści w Karpaczu
    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,20413543,.h
    tml

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2016-07-17 17:02:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 16:47:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a to wariactwo jest związane z kolorem skóry?

    Nie. Z religia. Ale wiekszosc muzulmanow to ciapaki. I wiekszosc ciapakow
    to muzulmanie :)

    > a tymczasem terroryści w Karpaczu
    > wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,20413543,.h
    tml

    Rzeczywiscie - wypadek (pewnie z powodu nadmiernej predkosci, moze jechal
    nawalony) da sie porownac do celowego rozjechania kilkuset osob :-)

    --
    Adam Sz.

  • 163. Data: 2016-07-17 17:03:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 16:44:47 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ciekawe jest to, ze policja podaje, ze miał związki z radykalnymi islamistami, a
    znajomi i rodzina, ze nie. To tylko wariat.

    No wlasnie. Kryja sie zeby nie pojsc do pierdla. I tak samo jest z tymi co
    do nas przyplywaja / przychodza - niewiniatka, do czasu az sie ktorys nagle
    nie wysadzi - a taki byl spokojny :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 164. Data: 2016-07-17 17:06:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 17:02:04 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Rzeczywiscie - wypadek (pewnie z powodu nadmiernej predkosci, moze jechal
    > nawalony) da sie porownac do celowego rozjechania kilkuset osob :-)
    Nie czytalem ale na BMW stawiam

  • 165. Data: 2016-07-17 17:09:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 08:30:18 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Zobowiazany jestem pomóc tym którzy uciekają przed wojną. No i nie mam zakazu
    >używania rozumu - jesli jakies dzialanie pozytywne krótkoterminowo poskutkuje
    >rzeziami za lat kilkadziesiąt musze szukac innych rozwiązan.
    Właśnie dzięki takim katolom jak Ty przestałem budynki z wieżami w niedziele
    odwiedzać

  • 166. Data: 2016-07-17 17:17:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie. Z religia. Ale wiekszosc muzulmanow to ciapaki. I wiekszosc ciapakow
    > to muzulmanie :)

    mówisz, że hindusi sa muzułmanami?

    tml

    > Rzeczywiscie - wypadek (pewnie z powodu nadmiernej predkosci, moze jechal
    > nawalony) da sie porownac do celowego rozjechania kilkuset osob :-)

    a ty już wiesz, że to wypadek a nie celowe rozjechanie? A skąd?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 167. Data: 2016-07-17 17:19:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 17:06:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie czytalem ale na BMW stawiam

    Pudlo - opel ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 168. Data: 2016-07-17 17:21:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 17:17:33 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a ty już wiesz, że to wypadek a nie celowe rozjechanie? A skąd?

    Stad, ze gosc sie zesral w gacie i uciekl po tym co zrobil, nie jechal
    przez 2km po ludziach i na koniec nie wyciagnal karabinu i nie zaczal
    strzelac. Po prostu zapierdalal jak glupi i na zakrecie go wyrzucilo w
    grupke idacych chodnikiem ludzi. Pytasz w ogole powaznie, czy tylko sie
    zgrywasz? Bo jak powaznie to japierdole - nie odpisuj nic wiecej bo mi
    odrazu cisnienie skacze.

    --
    Adam Sz.

  • 169. Data: 2016-07-17 17:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > grupke idacych chodnikiem ludzi. Pytasz w ogole powaznie, czy tylko sie
    > zgrywasz? Bo jak powaznie to japierdole - nie odpisuj nic wiecej bo mi

    to idź do lekarza. Ale może od nóg

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2016-07-17 17:40:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 17:09:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >rzeziami za lat kilkadziesiąt musze szukac innych rozwiązan.
    > Właśnie dzięki takim katolom jak Ty przestałem budynki z wieżami w niedziele

    Ale prosze cie bardzo -wytłumacz mi jak katole powinni sie zachowac? Co ci nie
    pasuje? Całkiem powaznie pytam, szukam metod pogodzenia zdrowego rozsądku z
    milosiernym podejsciem do potrzebujących.

    A przestales chodzic nie z powodu katoli, tylko wlasnej wiary. Scisle mówiąc -braku
    wiaru. Ci wierzący i zaangarzowani a oburzeni na kosciół przenoszą sie do jakis
    protestantów itp. Ty o ile wiem sie nie przesniosłes. Ale to juz tak nawiasem mówiąc.

    b.