  • 321. Data: 2016-07-24 22:33:10
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazam ze jestes idiota i z obserwacji wynika ze nie tylko ja tak uwazam.

  • 322. Data: 2016-07-24 23:07:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-23 o 12:05, Budyń pisze:

    > w jakim sensie?

    Noooo wielokulturowym.

    Pozdro.. TK

  • 323. Data: 2016-07-24 23:43:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > i jeden i drugi bedzie statystycznie rzec biorąc islamistą. Gdzie widzisz różnicę?

    i właśnie pokazujesz jak bardzo nie masz pojęcia o islamie.
    Dla Ciebie anglikanian, katolik, prawosławny i polskonarodowiec to jeden
    pies?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 324. Data: 2016-07-24 23:44:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Uwazam ze jestes idiota i z obserwacji wynika ze nie tylko ja tak uwazam.

    buahaha. Zenuś, najpierw czytaj potem pisz. nie odwrotnie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 325. Data: 2016-07-24 23:46:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 22:31:59 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    http://kurier.at/chronik/weltchronik/hamburg-mann-zu
    eckte-messer-im-zug/211.569.666

    Nastepny, ktory probowal zadzgac pasazerow nozem. Na pewno kolejny chory
    psychicznie czystej krwii niemiec - cos te niemcy ostatnio chorowite :)

    --
    Adam Sz.

  • 326. Data: 2016-07-24 23:50:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 23:43:52 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > i właśnie pokazujesz jak bardzo nie masz pojęcia o islamie.
    > Dla Ciebie anglikanian, katolik, prawosławny i polskonarodowiec to jeden
    > pies?

    Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna. Tam sa spisane ich zasady.
    Jest coprawda kilka interpretacji ale oryginal nie pozostawia zludzen, ze
    to religia dla pojebow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 327. Data: 2016-07-24 23:58:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeden chuj kim jest. Jedni warci drugich.

  • 328. Data: 2016-07-25 00:07:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna.

    no i tam jest napisane, że guru katolckich pedofilów jest jego prorokiem

    > Tam sa spisane ich zasady.
    > Jest coprawda kilka interpretacji ale oryginal nie pozostawia zludzen, ze
    > to religia dla pojebow.

    to moze przeczytaj Biblię i powiedz jak miłosiernie morduje się kobiety,
    dzieci, w tym własne. Dosyć szczegółowe sa tam opisy.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 329. Data: 2016-07-25 00:22:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O 22 w Niemczech przed restauracja wybuch gazu. Jedna osoba nie zyje a dziewiec jest
    rannych. Skad gaz na chodniku przed restauracja? Masz jakas hipoteze?

  • 330. Data: 2016-07-25 07:40:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Nastepny, ktory probowal zadzgac pasazerow nozem. Na pewno kolejny chory
    >psychicznie czystej krwii niemiec - cos te niemcy ostatnio chorowite :)

    tobie juz kompletnie odjebalo