  • 51. Data: 2010-11-19 09:18:17
    Temat: Re: Czy wydziela droge?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ic5ed3$99e$1@node1.news.atman.pl...

    > Na całość Dz1-Dz4. Wtedy jak była całością.

    I dopiero później je podzieliłeś. I teraz dla każdej z działek powinienes
    chyba wystapic o nowe WZ. No chyba że chcesz budowac na całość DZ1-DZ4 ale
    to bez senu bo jak piszesz działki te maja róznychj właścicieli

    A DZ5-DZ9 juz były podzielone czy tez były całością jak dostałeś WZ?
    A jakie WZ dostali własciciele DZ-DZ9?

  • 52. Data: 2010-11-19 09:21:49
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > I dopiero później je podzieliłeś.

    Tak.

    > I teraz dla każdej z działek
    > powinienes chyba wystapic o nowe WZ. No chyba że chcesz budowac na
    > całość DZ1-DZ4 ale to bez senu bo jak piszesz działki te maja róznychj
    > właścicieli

    Tak, teraz wystepuje o WZ do Dz1-Dz3

    > A DZ5-DZ9 juz były podzielone czy tez były całością jak dostałeś WZ?

    Były juz podzielone.
    Ba na Dz9 stoi dom z brama wjazdową od drogi wenętrznej wytyczonej tylko
    na "jego" działce (4m) od mojego plotu.
    W moim przekonaniu pozostali właściciele powinni zrobić to samo.

    > A jakie WZ dostali własciciele DZ-DZ9?

    Poza Dz9 nikt nie dostał, bo tam sie nic nie dzieje.

  • 53. Data: 2010-11-19 09:38:33
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Tak, teraz wystepuje o WZ do Dz1-Dz3

    Czyli na razie nie masz co panikowac tylko poczekaj na WZ dla Dz1-Dz3
    Prawdopodobnie napiszą że możesz budować 6 metrów od drogi(DZ4)

    > Były juz podzielone.
    > Ba na Dz9 stoi dom z brama wjazdową od drogi wenętrznej wytyczonej tylko
    > na "jego" działce (4m) od mojego plotu.
    > W moim przekonaniu pozostali właściciele powinni zrobić to samo.

    I pewnie tak zrobią tylko właściciel Dz9 bedzie musiał zgodzic się na
    słuzebność dojazdu
    I wtedy powinniście połaczyć Twoje 5 metrów z ich 4 metrami i bedzie
    wszystko ok

    > Poza Dz9 nikt nie dostał, bo tam sie nic nie dzieje.

    Więc co chcesz oprotestowywac bo juz nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi.
    Najpierw piszesz ze chesz oprotestowywać WZ dla sąsiednich działek a póżniej
    okazuje sie że nic tam sie nie dzieje. Ale w sumie oprotestowac mozesz
    wszystko, nawet to że tam sie nic nie dzieje;))
    Tak na marginesie- dobrze ze nie jestes moim sąsiadem.

    Krzysiek

  • 54. Data: 2010-11-19 11:17:38
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > Czyli na razie nie masz co panikowac tylko poczekaj na WZ dla Dz1-Dz3
    > Prawdopodobnie napiszą że możesz budować 6 metrów od drogi(DZ4)

    No to jest oczywiste.

    > I pewnie tak zrobią tylko właściciel Dz9 bedzie musiał zgodzic się na
    > słuzebność dojazdu
    > I wtedy powinniście połaczyć Twoje 5 metrów z ich 4 metrami i bedzie
    > wszystko ok

    Ale ja NIE CHCE jego slużebności.
    [tu jest pies pogrzebany]

> [...]
    > oprotestowac mozesz wszystko, nawet to że tam sie nic nie dzieje;))
    > Tak na marginesie- dobrze ze nie jestes moim sąsiadem.

    Chce oprotestować wydanie WZ dla Dz7 ponieważ ten Pan nie ma drogi
    dojazdowej.

  • 55. Data: 2010-11-19 11:35:51
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ale ja NIE CHCE jego slużebności.
    > [tu jest pies pogrzebany]

    Ale Tobie jegio słuzebność niepotrzebna. SDłużebność będzie potrzena
    właścicielom działek Dz5- DZ8
    A jak oni już wydziela droge to praktyczniej będzie ja połączyć z Dz4. No
    chyba że wolicie dwie drogi po 5metrów rozdzilone płotem.

    > Chce oprotestować wydanie WZ dla Dz7 ponieważ ten Pan nie ma drogi
    > dojazdowej.
    A co to Ciebie obchodzi?
    A jak sobie załatwi służebność na Dz9 i Dz8 to będzie miał dojazd bez Twojej
    łaski.
    A sam zreszta napisałeś ze jeszcze nikrt nie wystapił o WZ

    Krzysiek

  • 56. Data: 2010-11-19 11:46:25
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > Ale Tobie jegio słuzebność niepotrzebna. SDłużebność będzie potrzena

    Dokładnie, tak jak moja służebność jemu jest niepotrzebna.

    > właścicielom działek Dz5- DZ8
    > A jak oni już wydziela droge to praktyczniej będzie ja połączyć z Dz4.
    > No chyba że wolicie dwie drogi po 5metrów rozdzilone płotem.

    Tak, chce mieć swoja prywatną drogę.

    > A co to Ciebie obchodzi?

    No to mnie obchodzi, ze jak Dz7 nie wyznaczy sobie drogi to przyjdzie do
    mnie, zeby sad/gmina wyznaczyla mu dojazd po mojej drodze. Ja tego nie
    chce - stąd cały post!

    > A jak sobie załatwi służebność na Dz9 i Dz8 to będzie miał dojazd bez
    > Twojej łaski.

    No i niech tak właśnie zrobi. Pytanie całe jest - co jak tak nie zrobi?

    > A sam zreszta napisałeś ze jeszcze nikrt nie wystapił o WZ

    No własnie Dz7 wystapil o warunki i chodzi o ta hipotetyczna sytuację,
    że nie ma drogi dojazdowej i przychodzi do mnie po moja dzialke, zebym
    oddal mu na droge.

  • 57. Data: 2010-11-19 11:52:01
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    >
    > No własnie Dz7 wystapil o warunki i chodzi o ta hipotetyczna sytuację,
    > że nie ma drogi dojazdowej i przychodzi do mnie po moja dzialke, zebym

    Ale może być plus takich spraw, jako że i służebność jak i droga
    konieczna mogą ( a nie wiem czy nawet nie muszą) być odpłatne. Możesz
    zażądać opłaty za przejazd :)

    pzdr.
    rafał

  • 58. Data: 2010-11-19 11:54:59
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > Ale może być plus takich spraw, jako że i służebność jak i droga
    > konieczna mogą ( a nie wiem czy nawet nie muszą) być odpłatne. Możesz
    > zażądać opłaty za przejazd :)

    Opłaty muszą byc adekwatne co do przedmiotu udostepnienia. W praktyce to
    sa grosze na pozimie <100 zl za miesiac.

  • 59. Data: 2010-11-19 12:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.11.2010 12:17, Jacek pisze:

    > Ale ja NIE CHCE jego slużebności.
    > [tu jest pies pogrzebany]

    Pies ogrodnika.

    > Chce oprotestować wydanie WZ dla Dz7 ponieważ ten Pan nie ma drogi
    > dojazdowej.

    To zwróci się o wytyczenie drogi koniecznej i są wytyczy tam, gdzie
    będzie powodowało to jak najmniej zmian. Czyli tam, gdzie droga
    oficjalnie już jest.

  • 60. Data: 2010-11-19 12:44:23
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Pies ogrodnika.

    > To zwróci się o wytyczenie drogi koniecznej i są wytyczy tam, gdzie
    > będzie powodowało to jak najmniej zmian. Czyli tam, gdzie droga
    > oficjalnie już jest.
    Zawsze może wykopać tam basen- taki 10x7 metrów, bez PZB :)

    pzdr.
    rafał