  • 1. Data: 2010-08-18 13:24:15
    Temat: Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Mam plyte ceramiczna, nie znalazlem dokladnie takiej jak moja ale tu
    jest zdjecie z podobna:

    http://www.zadowolenie.pl/produkty,zdjecie?id=1386

    Problem dotyczy jednej z dwoch listewek ktore sa w tego typu plytach
    (jedna z przodu i jedna z tylu) - jedna wziela i sie odkleila.
    I teraz pytanie - czym to przykleic zeby sie trzymalo, nie odpadlo po 2
    dniach pod wplywem temperatury i nie smierdzialo (bo przeciez tu robi
    sie jedzonko)?

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 2. Data: 2010-08-19 06:49:32
    Temat: Re: Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Marek Kutyla" <S...@j...pl> wrote in message

    Problemy:
    Z czego ta listwa jest?
    Jak sie nagrzewala - od plyty czy od garów na plycie?