  • 1. Data: 2011-12-23 21:33:35
    Temat: Czym sprawdzic grubosc wylewki?
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy są jakieś przyrządy elektroniczne (np. ultradźwiękowe), którymi można
    łatwo sprawdzić grubość wylewki cementowej (na styropianie, miejscami jest
    pod wylewką metalowa siatka o oczkach 15 cm, ale miejscami nie ma siatki).

    Teoretycznie wydaje się to proste (coś jak mierzenie grubości lakieru na
    samochodzie.

    Ewentualny inny sposób to jakaś metoda mechaniczna, kojarzy mi się ze
    studiów "młotek Poldiego" - może są jakieś nowsze metody (i chodzi o wylewkę
    4-5 cm na styropianie, a nie o klasę żelbetu konstrukcyjnego)?

  • 2. Data: 2011-12-23 22:55:37
    Temat: Re: Czym sprawdzic grubosc wylewki?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 21:33:35 +0000 (UTC), _THX. napisał(a):

    > Ewentualny inny sposób to jakaś metoda mechaniczna

    Hmmm... wiertlo? :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-12-24 07:33:34
    Od: "_THX." <j...@W...gazeta.pl>

    No wiesz, wiercenie wylewki w tylu miejscach raczej jej nei poprawi, na
    dodatek możesz trafić w drut siatki, rure lub kabel.
    Grubość lakieru i blachy też mierzymy wiercąc?

    -----

  • 4. Data: 2011-12-24 13:08:31
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-12-24 08:33, _THX. pisze:
    > No wiesz, wiercenie wylewki w tylu miejscach raczej jej nei poprawi, na
    > dodatek możesz trafić w drut siatki, rure lub kabel.
    > Grubość lakieru i blachy też mierzymy wiercąc?

    pod lakierem masz stal. Pod wylewką masz styropian

  • 5. Data: 2011-12-25 02:03:28
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Dec 23, 10:33 pm, "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > studiów "młotek Poldiego" - może są jakieś nowsze metody (i chodzi o wylewkę
    > 4-5 cm na styropianie, a nie o klasę żelbetu konstrukcyjnego)?

    Nie ma .