  • 1. Data: 2011-12-23 10:30:05
    Temat: Sprawdzone przed chwilą.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Postanowiłem odpisać stan licznika gazu gdyż zaczynam opalać rekreacyjnei
    kominek.
    Stan licznika gazu na dzień 01.01.2011 5520m3. Przed chwilą czyli 23.12.2011
    licznik wskazuje 6436m3.
    Zużycie 932m3 co przy średniej cenie wyjściowej brutto licząc całość według
    aktualnej taryfy W2 daje koszt około 1860zł.
    Cały rok zamknie się szacuję kwotą około 1900-1950zł w zależności czy będą
    mrozy czy nie. Widać że ten rok, mimo bardzo mroźnego stycznia a i później w
    marcu dało popalić, no i zimnego lata, kończy się pozytywnie dzięki
    nadzwyczaj słonecznej jesieni. Wyjątkowo też nie wiało tak mocno u nas w tym
    roku jak dotychczasz.
    Dotychczasowe lata dawały wynik średnio 1100m3/rok co kosztował mnie średnio
    2200zł/rok licząc według obecnej taryfy.
    Jestem ciekaw na ile u was jesienny okres przyczynił się do niższych niż
    normalnie rachunków za opał.

    Marek

  • 2. Data: 2011-12-23 16:18:39
    Temat: Re: Sprawdzone przed chwilą.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 23-12-2011 o 11:30:05 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Jestem ciekaw na ile u was jesienny okres przyczynił się do niższych niż
    > normalnie rachunków za opał.

    Ja mam kocioł na drewno (CO + CWU), w tym sezonie, do tej pory poszło mi o
    1/3 mniej drewna niż w poprzednim. Trochę to pewnie zasługa tego, że
    teraz mam lepsze drewno, ale wysokie temp. i brak zimnych witarów też robi
    swoje.
    Oby tak dalej :-)

    Pzdr
    TG