  • 41. Data: 2019-02-24 09:00:11
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Feb 2019 19:31:57 +0100, Janusz

    > Trzeba być upierdliwym i ich ścigać, mają psi obowiązek doprowadzić gaz
    > szczególnie jak jest was więcej, ja miałem podobne przeboje, też było
    > 80m do pociągnięcia i w końcu przekonałem kierownika i zrobili
    > przyłącze, teraz jest nas już 3 na nitce a będą kolejni.

    Po co upierdliwym być? Ja mam gaz pod płotem a instaluję PC. Zwrot w moim
    przypadku wyjdzie po 8 latach w normalnym trybie, a uwzględniając grzanie
    basenu ogrodowego i chłodzenie domu które PC potrafi, a gaz nie, oraz że do
    PC można podpiąć panele, a do gazu nie, to nie ma w ogóle co porównywać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2019-02-24 11:28:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 18:39:11 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > W dniu 2019-02-22 o 15:12, Janusz pisze:
    > Ty, z neostrady mógłbyś sobie inny nick wpisać i email
    > a nie podszywać pode mnie?

    Idiota użytkownik się nachlał i klepie w klawiaturę a grupowy idiota Myjk mu
    przyklaskuje

  • 43. Data: 2019-02-24 16:00:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-24 o 11:28, Kris pisze:

    > Idiota użytkownik się nachlał i klepie w klawiaturę a grupowy idiota Myjk mu
    przyklaskuje

    No ciekawe :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 44. Data: 2019-02-24 16:01:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-24 o 09:00, Myjk pisze:
    > Sat, 23 Feb 2019 19:31:57 +0100, Janusz

    > Po co upierdliwym być? Ja mam gaz pod płotem a instaluję PC. Zwrot w moim

    To po co się skarżysz?
    "Żeby jeszcze chcieli ten gaz podciągnąć do odbiorców. Mam gazociąg 100
    m od siebie i wg PGNiG brak technicznych moźliwości."

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 45. Data: 2019-02-24 16:04:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-24 o 12:08, lleeoo pisze:
> [...]
    :)https://www.money.pl/gospodarka/czyste-powietrze-o
    kazalo-sie-klapa-z-rzadowego-programu-nie-skorzystal
    -prawie-nikt-6352161304729217a.htmlNa południu kraju nikt nie podpisał jedynie w
    najczystszych województwach na północy.Tak wygląda walka ze smogiem jak się za nią
    weźmie rząd ze swoją biurokracją.-- PozdrJanusz

    > To jedna wielka ściema, dwie osoby z mojej pracy starają się o to.
    Pewnie że ściema, dlatego o tym piszę, wszystko robione pod publikę
    żeby w TVPiS było się można wykazać jak to oni walczą ze smogiem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 46. Data: 2019-02-24 17:17:11
    Temat: Czyste powietrze :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo moze trzeba umiec wypelnic wniosek. Dyrektor z UM w Krakowie z wydzialu ochrony
    srodowiska dostala 100% dofinansowania na modernizacje kotlowni w jej piecset
    metrowym domu. Wysokosc dotacji 50 tysiecy. Mozna? Mozna.

  • 47. Data: 2019-02-24 18:11:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Feb 2019 16:01:49 +0100, Janusz

    > To po co się skarżysz?

    To nie ja. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2019-02-24 18:19:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Feb 2019 12:08:07 +0100 (GMT+01:00), lleeoo

    > Wnioski złożyli ale okazało się, że po uwzględnieniu kryterium
    > dochodowego dopłat nie dostaną ewentualnie "preferencyjny"
    > kredyt.

    Ale przecież to jest opisane z góry w warunkach dotacji.
    To co oni, czytać nie potrafią że nagle tacy zdziwieni?

    W ogóle większość tak się spina na tym programie,
    a komu, kto buduje nowy dom, się mieści powyżej
    15% dotacji? Nikt, bo inaczej by domu nie budował.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2019-02-24 18:58:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lutego 2019 17:17:13 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Bo moze trzeba umiec wypelnic wniosek.
    Dokładnie tak samo uważam
    wniosek dosć prosty, nawet Giertychowski gimnazjalista go wypełni

  • 50. Data: 2019-02-24 19:24:48
    Od: "Neostrada" <n...@x...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Dokładnie tak samo uważam
    > wniosek dosć prosty, nawet Giertychowski gimnazjalista go wypełni

    A Ty potrafisz, bo jak widzę to pisać nawet nie umiesz.
    Sloma z butów Ci wychodzi.