  • Data: 2014-01-08 16:45:33
    Temat: Dawno nie było o pralkach
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zanosi się, że będę potrzebował kupić nową pralkę. Od kilkunastu lat w
    rodzinie zwyczajowo kupowało się pralki Bosch i generalnie ok.
    Oczywiście co parę lat trzeba wymienić grzałkę, ale to nie wina Boscha.
    Dużo się teraz mówi o tym, że nowe pralki to już nie to, co kiedyś,
    łożyska zintegrowane itp. Jest się czym przejmować? Jest teraz jakaś
    pralka w sprzedaży, która jest w czymś lepsza? Głównie chodzi mi o
    trwałość. Ekran z migającymi ikonkami nie jest mi koniecznie potrzebny.

    Potrzebna mi typowa pralka dla rodziny, ładowana z przodu, ładowność 6
    kg lub więcej, prędkość wirowania bez znaczenia. Automatyczny dobór
    ilości wody do załadowanego prania, to w dzisiejszych czasach już chyba
    wszystkie mają?