  • 11. Data: 2014-01-09 18:13:33
    Temat: Re: Dawno nie było o pralkach
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-01-2014 09:20, 666 pisze:
    > Na "szybkim" to czasem masz dwa płukania zamiast pięciu, z tego powodu
    > nie polecam.

    Szybki jest dobry tylko do małej ilości przy dobrym proszku. Przy jakimś
    "biedronkowym", najtańszym, nawet na normalnym programie na ciemnych
    ubraniach potrafią zostać ślady od proszku (chyba że się ustawi 60 st. C.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-01-09 22:02:31
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mnie poza "E" (ale składu nie sprawdzałem, to takie wspomnienie z dzieciństwa) to
    żaden enzymatyczny proszek do głowy nie
    przychodzi.
    Przy czym chętnie kupię, jeśli będzie niealergizujący.
    Generalnie wolę płyny do prania (poza proszkami do białego 90°C).
    Jak ktoś wspomniał, po proszkach często zostają dziwne białe mikroślady.

    -----
    > sie mi wydawało że teraz wszystkie takie są, ale ja nie z tej branży i mogę się nie
    znać

  • 13. Data: 2014-01-12 14:39:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zakonspirowany" 52ced784$0$2151$6...@n...neostrada.pl

    > Eee, w zimnej, to raczej nie. U nas przedostatniej zimy rury zamarzały, a pralka
    podłączona tylko do zimnej. Ale faktem jest, że
    > dobry proszek ma dobrze wyprać w 30 st. C. A do niepoplamionych koszul to i 20 st.
    by wystarczyło (u nas się używa Persila).

    IMO wysoka temperatura jest potrzebna do zabijania grzybów, bakterii
    itp. roztoczy. ;) Zmniejszając temperaturę, warto dodać coś/czegoś,
    co zabija drobnoustroje. Można też po wypraniu (i wysuszeniu -- rzecz
    jasna) prasować wysoką temperaturą...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-12 14:48:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" lan393$hlb$...@n...supermedia.pl

    > Przy czym chętnie kupię, jeśli będzie niealergizujący.
    > Generalnie wolę płyny do prania

    Biały Jeleń i Persil.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-01-12 19:32:13
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Po kilku-kilkunastu praniach w samej zimnej (30°C-40°C) wodzie z pralki zaczyna
    "lecieć" (śmierdzieć znaczy) do czasu przeprania
    czegoś na 75°C - 90°C.

    -----